تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

ايده مامان الهام ازساخت وبلاگ

1391/11/28 14:36
نویسنده : مامان الهام
597 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  از تو ، براي تو و به عشق تو مينگارم.

  مامان ساينا جون و خاله صدف جون منو دعوت كردن تو مسابقه .

وندا دختر خاله صدفه و صدف دختر خواهر منه

وقتي وندا بدنيا اومد صدف يه وبلاگ درست كرده بود و من ميرفتم و بهش سر ميزدم

خيلي جالب بود و دوست داشتم ني ني خودم هم يه وبلاگ داشته باشه

تا از لحظه لحظه ي زندگيش براش بنويسم.

وقتي 9 هفته و 3 روز داشتي كه تو دلم بودي 2 ارديبهشت روز تولد من بود كه اولين خاطره ي

ثبت شده تو وبلاگت شد.بنام ني ني نقطه.

بعدش كه متوجه شدم دخملي :

اسمش شد ني ني دخملي و الان هم كه شده تيانا عمر مامان و بابا.

تا اونجا كه تونستم از تمام اتفاقهاي مربوط به تو برات نوشتم

تا يه روز خودت

متوجه  روزهاي شيريني بشي  كه با

چه عشق و احساسي سپري ميكردم و انتظار بغل گرفتنت رو داشتم.

الان هم كه خدا رو شكر صحيح و سالم

بهمون پيوستي و طعم شيرين زندگي رو بهمون هديه دادي.

دوست دارم عشششششششقققققققق زميني خودم.

دوستايي كه ميخوام دعوت كنم :

فلوريا مامان دياناجون

زهرا مامان طه جون

فاطيما مامان فرشته كوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فرشته کوچولو
26 بهمن 91 16:07
سلام ممنون الهام جونم که دعوتم کردی یعنی منم الان باید ایده مو از ساخت وبلاگم بنویسم؟


سلام عزيزم خواهش ميكنم .
اره ،نميشه اسمشو مسابقه گذاشت اما كار جالبيه
فلوریا مامان دیانا
26 بهمن 91 18:38
مبارکه. الهام جون اگه قسمت
download more templates (قسمت پایین فریم هاست) رو کلیک کنی و به اینترنت وصل باشی میره سایت پشتیبانش که اونجا کلی فریم با موضوع های مختلف هست که می تونی هر کدوم رو خواستی دانلود کنی اون وقت فریم بعد دانلود خودش میره توی قسمت فریم های دیگه ات که نشون میده.

راستی دیشب یه سایت خارجی پیدا کردم که واقعا قشنگ بود . هم فریم هاش و هم کار کردن باهاش. 1000 تا فریم داشت . خودشم free هستش. هر فریم رو که دوست داشتی انتخاب می کنی بعد عکستو توش اپلود می کنه. اینم آدرسش:
http://www.frameshow.com/ecard_application/photo_frame_ecards.php



واي ممنونم عزيزم
نميدوني چقدر به وجد اومدم
خيلي مرسي
فلوریا مامان دیانا
26 بهمن 91 22:25
توی وبلاگ دیانا آدرس ایمیلتون نیومده!برا همین نتونستم بفرستم. اگه خواستی دوباره برام بنویس.


فرستادم
فلوریا مامان دیانا
27 بهمن 91 0:10
الهام جان عکس ها رو فرستادم. البته چون عکس ها اصلی نبودن و از وبلاگ تیانا برداشتم یه کم کیفیت پایینه. به هر حال برگ سبزیست تحفه ی درویشی برای تیانا جوووووووووون از طرف دیانا جووووووووووون راستی در مورد سوالت بگم که در مورد نرم افزاره نمی خواد که عکس کوچیک بشه همطور توی فریم ها میذاری و بعد آپلود می کنی توی وبلاگ ولی در مورد ادرس سایتی که دادم باید عکس کوچیک بشه.اینو بدون که همیشه بهترین حجم 21 هستش از اون انداره کمتر نکن. موفق باشی مامان فداکار باز اگه سوالی بود در خدمتم



سلام خيلي ممنون بابت عكسها عالي بودن
منم همونطوري ميذارم تو فريم اما اپلود نميشن و مجبورم با فتو شاپ 200 kدر 200 kb سايزشونو كم كنم و وقتي ميذارم تو وب كيفيت مياد پايين

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:15
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما


راي دادم
الهي برنده بشه
مامان طه
27 بهمن 91 18:42
الهامنیییییییییییییییییییییییییی بوس بوس

من کجا دعوتم؟


تو وب طه يه پست رو اختصاص بده به اينكه ايده ات چي بوده .
فلوریا مامان دیانا
28 بهمن 91 9:41
سلام خانومی، صبح بخیر
من اگه خود عکس رو بخوام توی وبلاگ بذارم با فتوشاپ از قسمت بالا ، روی Image کلیک کرده و گزینه Image size رو انتخاب می کنم. یه ایکونی میاد که اندازه ی عکسمون رو نوشته. توی اون ایکون فقط و فقط قسمت Document size توی کادر مستطیلی مقابل width عدد رو پاک کرده و 21 می نویسم. در این صورت مابقی کادرها با عدد 21 من خود به خود تغییر می کنند. پس نیاز به تغیر ما بقی نیست هاااااااااااا. بعدش عکس رو save می کنم .
و اما نرم افزار Picture Collage Maker :
اول یه فریم انتخاب می کنم. بعد از سمت چپ کادر photo رو میزنم تا هر عکسی رو که بخوام ، از اونجا روش کلیک کنم و اون عکس روی فریم بیاد. بعد از قسمت file گزینه save collage as picture انتخاب کرده و اینطوری save می کنم. در نهایت بدون کوچک کردن عکس!!! به وبلاگ آپلود می کنم.




سلام عزيزم ببخش تو رو خدا اذيت شدي.
من همين كارها رو انجام ميدادم اما نميشد
اما سايزها رو 400 در 400 زدم موفق شدم
مامان ساینا
30 بهمن 91 13:29
منم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم
این وبلاگ خیلی خوبه .چون من اینجور از همون لحظه ی اول شاهد رشد و تکامل تیانا جونمم البته به لطف مامانش


عزيزم شرمنده ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطف داري قربونت برم
مامان وندا
30 بهمن 91 13:39
مبارکه غلت زدنت


ممنون خاله دوست داشتني من