تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

سر زده اومدم

1401/3/22 9:57
نویسنده : مامان الهام
154 بازدید
اشتراک گذاری

این قمری مهمان خونه ماست .

هر سال قمری ها میان داخل تراس لانه میسازن و بچه هاشون رو بزرگ میکنن .تو هم میری میاریشون و ذوقشون میکنی،😍😍

سلام فرشته ی خوشکلم .

قشنگم .زندگیم .

الان ساعت ۹:۲۹ دقیقه صبح روز یکشنبه ۲۲خرداد ۱۴۰۱ هستش که شما خوابی و من از صبح زود بیدار شدم و یه سری کارامو انجام دادم و یهویی وارد صفحه وبلاگت شدم .

فک کنم حدود دو ساله سر نزده بودم .

خدارو شکر وضعیت کرونا خیلی بهتر شده و تقریبا بدون ماسک میریم بیرون .

شرایط اقتصادی جامعه خیلی خرااااابه .اما الهی شکر مشکلی نداریم و همچنان بابا واسمون راحتی رو فراهم میکنه 👏🥰❤️😘

ما همچنان خونه ی نبی اکرم ساکنیم .

تو هم تعطیلی کلاس سومت رو میگذرونی .

ترم ۹ یو سی مس از چهارشنبه شروع میشه .

بسکتبال هم میری .

منتظریم وضعیت کلاسهای ترم تابستان خودم مشخص بشه ،،،شنا هم ببرمت .

و اما تو یه دختر باهوش و زیبا و خانم و یکم بی اخلاق شدی در کنار تمام مهربونیها و سازش هات..

۱۸ فروردین موهات رو کوتاه کردی و الان خیلی ناراحتی .....چون موهات خیلی بلند بودن .

اینم جشن روز معلم کلاس سوم در شرایط کرونا با خانم اسکندری و ستایش ناصری 

بد نبود یکم از احوالات اینروزا بنویسم قشنگم ❤️❤️❤️😘😘😘همچنان دلبر شیرین خودمی 🤍🤍🤍❤️❤️❤️🥰😍🥰😍

اینم همکلاسیهات .

کلاس سوم دبستان بعثت .سال ۱۴۰۱

اینم دوم اردیبهشت تولد من بود که رفتیم رستوران ارگ کریم خانی 

زندگیم دوست دارم و به خدا میسپارمت 😘😘😘😘😘🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰

پسندها (2)

نظرات (1)

مریممریم
2 تیر 01 22:39
ای جانم عزیزم خداحفظش کنه 😘 😘 
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیز دلم خدا عزیزات رو نگه داره برات ❤️😘