تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

برعکس شدی دخترم

1391/11/25 22:29
نویسنده : مامان الهام
437 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دونه ي خودم ديشب 2 بار به كمك مامانيش برعكس شد (كـُپ شدي)

 امروز ساعت 12:20 دقيقه تو اشپزخونه داشتم ناهار درست ميكردم كه ديدم

داري تلاش ميكني كه برگردي و موفق هم شدي

اااااااااااافرررررررررريييييييييييييييييييين دختر نازم

قربونت برم كه توانمندي عزيزم

تا الان كه دارم مينويسم 4 مرتبه تكرار كردي و الان هم داري ذوق ميكني(با صداي بلند )

نفسم عاشقتم و اين وجود نازنينته كه به من انگيزه ي بيشتري رو ميده تابا عشق بيشتري

واست مادري كنم .

بعد از ظهر هم خيلي با هم بازي كرديم از روي لباس بوست ميكردم تو هم بلند بلند ميخنديدي

چاره اي نداشتم بخورمت.

راستی مامانی گوشت کاملا خوب شده و هیچ درد و عفونتی نداره.خدارو شکر.

 

نفس منی دختر نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فلوریا مامان دیانا
25 بهمن 91 23:43
مامان الهام الان ذوق کردین و دارین ابراز شادمانی می کنید!!!!!!!!! از فردا کار شما میشه تیانا خانوم رو از این ور اونور خونه پیدا کردن دیانای ما که شب یه جاست صبح پامیشم می بینیم یه جای دیگه ست!!!!! کارت در اومد عزیزم.ولی از شوخی گذشته لحظه به لحظه با این فرشته کوچولوها بودن لذت بخش ترین ساعات زندگیمونه خاله جون غلتیدنت مباااااااااااااااارک. خیلی دوست دارم دختر شیرازی



مرسي خاله جوني
ما هم دوستون داريم



فلوریا مامان دیانا
25 بهمن 91 23:58
الهام جون برام توی وبلاگ دیانا یه آدرس ایمیل بزار تا من یه یادگاری کوچو برای تیانا جون بفرستم.منتظرم

ممنون راضي به زحمت نيستم
مامان کوثری
26 بهمن 91 10:23
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
فلوریا مامان دیانا
26 بهمن 91 10:54
دیشب دوتا از عکس های تیانا رو save کردم و با نرم افزار خودم یه قالب براشون درست کردم. راستی ممنون از دعوتت. سه نفر دیگه هم منو دعوت کردن. ولی من شرکت نکردم آخه تحقیق کردم دیدم این مسابقه ی چرا وبلاگ درست کردین سرو ته نداره! یعنی منبع نداره !! ولی بازم ممنونم از دعوتت


وااااااااااااااااااييييييييييي مرسي عزيز دلم خيلي زحمت كشيدي ممنونم
اشكالي نداره اما من فكر ميكنم اگه كوچولوهامون عشق و علاقمونو انگيزمونو بدونن بد نباشه
بازم ممنون .دستت درد نكنه.
خاله سارا
26 بهمن 91 13:00
افرین عسلم مبارکه خاله جونم


مرسي .سلامت باشي خاله ي مهربون
مامان شازده امیرحسین
28 بهمن 91 15:00
آفففرین
مامانی حالا صبر کن تازه اولشه
یه روزی میرسه میگی:
بشین بچه!!چه قدر شیطونی...بهت میگم آروم و بی سروصدا بشین


ممنون
واي يعني بهش اينجوري ميگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ساینا
30 بهمن 91 13:31
الهام جووون من چشام شور نیست اما تورو خدا اسپند دود کن من خودمم صدقه دادم واسش خیلی ناز شده خوردنیه الهی فداش شم من چه رنگ سفید بهش میاد


چشم حتما
ممنون زحمت كشيدي
چشات قشنگ ميبينه