تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

سرگرمي اينروزها

1391/11/28 15:28
نویسنده : مامان الهام
355 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من اينروزا عشقت اينه كه غلت بزني

تا فرصتي پيدا ميكني سريع ميخواي بغلتي ،حتي وقتي تو بغلموني گريه ميكني تا بذاريمت تا بغلتي

، يه 1 دقيقه اي راحتي اما بعدش خسته ميشي و شروع ميكني به غر زدن .

تا برميگردونيمت كه استراحت كني باز ميچرخي.

حتي وقتايي كه خوابي و نزديكهاي بيدار شدنته به سرعت به فكر غلتيدني.


راستي ديروز اولين روزي بود كه از صبح تا شب استين كوتاه تنت بود.

يه چيز ديگه اينكه عادت كردي دستاتو ميذاري رو چشمات تا بخوابي

تازگيها قدرت اينو پيدا كردي كه بتوني چيزي رو بگيري تو دستات

عكسهاشو ببين:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساناز
28 بهمن 91 16:59
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com
قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:43
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم
مامان ساینا
30 بهمن 91 13:27
ای جووووونم
دلممیخواد بیام بخورمت الهی من فدای دستات شم عشقم
الهام جون ساینا هم همینجوره هنوز که هنوزه حاضر نیست زیاد به شکم بخوابه بس که تنبلن
الهی من قربون این دخملم برم قربون چشاش برم همه ی عکساش قشنگن عالی شدن مرسی مامانی اسپند یادت نره واسه عروسکم دود کن


اگه بدوني چه كار ميكنه
واقعا هم خوردني ميشه
چشم .مرسي