تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

يلدا و 40 روزگيت مبارك

1391/9/30 15:29
نویسنده : مامان الهام
286 بازدید
اشتراک گذاری

عمر مامان سلام

40 روزگيت مصادف شده با يلدا

حالت الحمدلله رو به بهبوده، اما اذيت كردن ماماني توي نيمه هاي شب رو به افزايش.

ديروز بعد از ظهر از ساعت 4 كع منو تو تنها شديم تا ساعت 10 كه بابايي اومد اذيتم كردي و اروم نبودي تا اينكه خواستيم بخوابيم اما شما مجوز ندادي تا 6 صبح گريه ميكردي  و اجازه خواب رو به كسي ندادي .

بيچاره بابا و عمه فاطمه هم كه تا 4 صبح نخوابيدن .

بالاخره ساعت 6 لالا كردي و منم خوابيدم ساعت 10:30 كه بيدار شدم عمه اينا رفته بودن و منو بيدار نكرده بودن تا استراحت كنم .

شما هم كه از صبح بيدار نشدي و فقط چند باري شير خوردي تا الان كه دارم مينويسم تو بغلمي و بيداري .

عشقم الهي كه هميشه حالت خوب باشه و سالم باشي.

وندا هم سرما خورده و حالش خوب نيست براي ساينا و وندا دعا ميكنيم كه زودتري خوب بشن  الهي امين

اولين يلداي سه نفره ما با وجود تو يه رنگ و بوي ديگه داره عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
30 آذر 91 15:35
یلداتون مبارک مامانی ..
عزیز دلمممممممممم میدونم چی میگی .. آخه پرنیای ما هم دلش درد میکرد و خیلی گریه میکرد و شبا نمیخوابید نوبتی تا صبح راش میبردیم ..


مرسي
اخ امان از اين دلدرد
من كسي پيشم نيست


دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 17:32
یلدای خوبی با هم داشته باشین عزیزم.... با افتخار لینکید تو دخملیــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
مامان دیانا
1 دی 91 14:32
عزیزم 40 روز گیت مباررررررررررررررررررررک مامانی از دختر گلمون عکس نمیذاررررررررررررررری؟
دوستون داررررررررررررررریم


مرسي خاله جوني
ما هم شما رو دوست داريم
مامان ساینا
1 دی 91 20:23
تیانا جونو الهام جون یلداتون مبارک باشه
خداروشکر تیانا جونم حالش بهتره خوب باشن ما مادرا حاضریم نخوابیم
عزیز دلم تمام بچه ها مریضن طفلی وندا کوچولو..ایشالله زودتر خوب شه
مامان الهام میدونی من چقدر تیانا جونی رو دوست دارم؟؟اخیلی زیاده نمیتونم بهت بگم که...X:

توروخدا 1عکس جدید از خوشکل خاله بزار دلمون براش قد 1نخود شده.. تنبلی نکن دیگه:

ممنونم .
شما نظر لطفته عزيزم .منم ساينا رو خيلي دوست دارم .ايشالله جفتشون سالم باشن و ما از وجودشون لذت ببريم
مامان تنها
2 دی 91 3:26
قربونت برم که مریض شدی ایشاالله زودی خوب خوب بشی مامانی خیلی مواظب دخملمون باش


خدا نكنه.مرسي
چشم