تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

حكايت خواب تو

1391/10/3 19:17
نویسنده : مامان الهام
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم ؛عمرم الهي كه من پيش مرگت بشم .

تو چقدر ماهي ،شيريني ؛عسلي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منو هر ان بيشتر شيفته خودت ميكني دورت بكردم.

ديشب ساعت 2 ربع كم بيدار شدي و احيا گرفتي و منو هم دعوت كردي و تا 7 ربع كم نذاشتي پلك رو هم بذارم.

اروم بودي ؛فقط شير ميخوردي ،استفراغ ميكردي و دوست داشتي باهات حرف بزنم .

اينم حكايت خواب تو .

خدا رو شكر خوب شدي و ديشب اخرين قاشق شربتت رو خوردي.

يه چند تا عكس برات ميذارم،برو ادامه مطلب و ببينشون:

                                 

        

وقتي تو كريرت ميخوابي

 

 

تو بغل عمه فاطمه خوابيده بودي و بغض داشتي

 

 

شب يلدا خونه اقا جون ،شما همه اش خواب بودي

 

 

 وقتي ميخواستي بيدار بشي بغل خاله جميله   

 

          

وقتي تو خواب خرگوشيت ميخندي

چه خوردني ميشي عزيزم

 

          قربون نگاه متفكرانه ات بشم          

       چه معصوم خوابيدي 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیانا
3 دی 91 20:38
وااااااااااااااااااای از دست مامان الهام!!
خاله همه جوره مامان سرت کلاه میذاره هاااااااااااااا!
خوب شدی گلم؟؟؟


خدايا مريض شد پدرم در اومد
چكار كنم ديگه كلاه بردار شدم ))
اره خدا رو شكر خوبه
مامان ساینا
4 دی 91 0:34
عزیز دلم الهام جون چه خوب کردی بالاخره عکسشوگذاشتی به خدا دلم براش 1ذره شده بودالهی فداش شم روز به روزخوشکلتر میشهخدا از چشم حسود حفظش کنه

راستی الهام جون ساینام تا2ماهگی شب زنده داری میکرد اما بهتدریج خوب شد; 1کم دبگه صبر کنی خوب میشه


لطف داري عزيزم
واي خدا كنه زود تمام شه كه داغون شدم.
قربونش برم شب زنده داري ميكنه