تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اولین مسافرت

1391/5/25 23:55
نویسنده : مامان الهام
325 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دورت بگردم مامان امسال خودت داوطلب بودی که بری مسافرت. اخه من یه هفته قبل از عید متوجه وجود عزیزت شدم .تصمیم داشتیم بریم اهواز خونه ی اقا جون بابایی تو هم که داوطلب بودی و اومدی .بچه خوبی بودی تو راه اذیتم نکردی اما به محض اینکه رسیدیم اذیتات شروع شد و حالت تهوع ازم دور نمیشد .خوب اگه اینا نباشه که نمیشه بهمون گفت مادر؟!!!!!!!!!! خلاصه تو امسال اولین مسافرتتو رفتی اهواز/دیلم/ گناوه و بندر ریگی. با وجود اینکه ٢_٣ ماهی میگذره اما دلم نیومد که ثبتش نکنم. گفتم که واست بمونه قند عسلم.

الهی که تا همیشه تنت سالم و دلت خوش تا من و بابایی از شادیت لذت ببریم.عکس کنار ساحل ریگی رو میذارم تا بدونی کنارمون بودی .        niniweblog.com      niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)