تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

روز مادر

1391/5/25 23:43
نویسنده : مامان الهام
331 بازدید
اشتراک گذاری

     مادر روزت مبارك                                                

 

خدا را سپاس كه تمامي كارهاش يه حساب كتابي داره و هر رويدادي كه در زندگي ما اتفاق مي افته بي حكمت نيست. منم جدا از اين لطف و رحمت نبودم و بدون هيچ مشكل و دردسري يه ميوه بهشتي نصيبم شد و الان 2 ماه 26 روزه كه مادر شدم .من يه مادرم و از خدا ميخوام منو انقدر كمك كنه كه بتونم يه فرزند سالم و صالح تربيت كنم.و اين ارزو رو دارم كه هر كسي از اين لطف خدا بي نصيب مونده هر چه زودتر طعم اين خوشبختي رو بچشه. امين............................

الهي قربونت برم عزيزم تا هميشه دوست دارم و هر كاري كه از دستم بر بياد هيچ كوتاهي نميكنم وتا لحظه تولد و در اغوش گرفتنت منتظرت ميمونم .niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
25 اردیبهشت 91 22:11
عزیزم رمز پستهام رو برات خصوصی میذارم .. شاید ندونی کجا باید ببینی رمزو .. وقتی خصوصی میفرستم .. باید بری تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان منوی کاربریت و اونجا میبینی وگرنه تو نظرات تاییدنشده نشون داده نمیشه .. اگه میدونستی هم باید ببخشید ..قصدم فقط کمکت بود ..
نرگسی
25 اردیبهشت 91 22:12
لینکت کردم
نرگسی
26 اردیبهشت 91 0:22
ناراحن نشو دیگهههههه ..


نشدم عزيزم مرسي از راهنماييت
مامان تنها
28 اردیبهشت 91 18:45
الهي عزيزم ني ني مون تازه 2 ماهشه اي جانم عزيز دلممم فداش مامان الهام حسابي لذت ببر انقد اين دوران شيرينننننن واي خدا حالا بزار به لگد زدن بيفته انقد خوبهههههههه الهييي كه سالم سر بخوره تو بغلت عزيزم