تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دختر شيرينم

1391/8/9 11:06
نویسنده : مامان الهام
246 بازدید
اشتراک گذاری

واي ماماني كم كم دارم يه مامان واقعي ميشم من كه خوابشو هم نميديدم  به اين زودي مامان شم

چيزي ديگه نمونده تا چشماتو بدنت و موهاتو و تمام وجودتو لمس كنم

خدايا چه احساس قشنگيه

شكككككككككككككككككككككككككككككككررررررررررررررررررررررت هزاران هزار بار

ديروز نوبت دكترم بود مثل هميشه وضعيت 2تامون خوب بود اون قلب كوشولوت مثل اهنگ زندگي برام ميزد و من با شنيدنش عشق ميكردم الهي كه قربونت برم دختركم 

ديگه صبر همه تمام شده و همه دارن لحظه شماري ميكنن تا بدنيا بياي هر جا و همه جا حرف از تولد تو عزيزمه

ايشالله سالم بياي تو بغلم نفسم

يه جلسه ديگه نوبت دكتر دارم كه 4 شنبه هفته اينده 17 ابان ماه ميشه

بعدشم كه تشكيل پرونده و زايمان

يه بوووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

قلنبه براي تو عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
9 آبان 91 11:36
وای چه زود گذشت الهمییییییییییییی

ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد

برا منم 19 اذر به دنیا میاد دعام کن


اره واقعا
سلامت باشي .ايشالله ني ني تو هم بسلامت به دنيا پا بذاره
مامان وندا
9 آبان 91 16:40
الهی جیگرش برم که داره میاد.....همه جارو آزین بندی کنید عروسک زیبا داره میاااااااااااااااااااد


ممنون خاله جوني
مامان سها
9 آبان 91 22:38
تولد تولد تولدت مبارک ....
مامانی تیانا که به دنیا اومد نری که بری ...
زود بیا آپ کن باشه ...


مرسي عزيزم
اتفاقا تا يه 10 روزي نميتونم بيام
ميرم خونه مامانيم
مامان وندا
10 آبان 91 14:54
الهامی به دوستات بگو من عکس قندعسل رو میزارم وب وندا خواستن بیان ببینن


اره باشه عزيزم مرسي از لطفت
مامان تنها
11 آبان 91 5:07
مامانی زودی بعد 10 روز بیا عکس دخملی و بزار بیصبرانه منتظرم واسه ی خودت و نی نی آرزوی سلامتی میکنم ایشاالله همه چی خوب پیش بره وبازم میگم موقع زایمانت منو یادت نره دعا کنی خیلی که خدا به منم یه نی نی سالم و صالح بده در پناه خدا دوستم


>عزيز دلم خاله ي تيانا عكس تيانا رو ميذاره من ميرم خونه مامانم

مرسي لطف داري .حتما دعات ميكنم گرچه محتاجم به دعاي تو دوستم.ايشالله كه يه ني ني سالم بغل بگيري بزودي
فرزندما
11 آبان 91 7:43
به سلامتی... خیلی حس قشنگیه


سلامت باشي عزيز دلم
اره خدا كنه همه اين حس رو تجربه كنن
مامانی
14 آبان 91 7:34
سلام عزیزم – بروزم من و طه پسرم منتطرتونیم
مامان ساینا
15 آبان 91 9:59
الهیییییییییی بالاخره فرشته کوچولو میخواد بیاد الهی فداش شم .
تورو خدا این روزا حسابی به خودت برس


اره عزيزم خيلي خوشحالم
باشه حتمامرسي