تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دلتنگي ماماني

1391/7/30 22:29
نویسنده : مامان الهام
346 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم عزيزم سلام

الهي كه من فدات بشم خوبي دخترم ؟

من كه ثانيه به ثانيه انتظارم واسه ديدن و بغل گرفتنت بيشتر ميشه .

ديروز اولين باران پاييزي باريد و بهمراه اون چشماي منم بيكار ننشستن

ميدوني چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه دلم خيلي گرفته بود ،با بابايي رفتيم بيرون و من تو ماشين منتظر بابايي نشستم تا كارش رو انجام بده

داشتم باهات حرف ميزدم كه باران باريد يهو زدم زير گريه اخه چيزي نمونده تا بياي و

لمست كنم و،دلم واسه تكون خوردناي تو دلي تنگ ميشه برا حرف زدنا و..............

و ديگه معلوم نيست من بتونم طعم 2باره مادر شدن و بچشم

زير باران از خدا خواستو به همه اونايي كه ني ني ندارن خدا يه ني ني بده  و

تو هيچ وقت مريض نشي  و ازم جدات نكنه

چون واقعا تحملش رو ندارم

الهي كه هميشه سالم باشي و لبات خندون و

سايه منو بابايي هم بالاي سرت باشه دردونه من

دوست دارم عمرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگسی
1 آبان 91 0:37
عزیزممممممممممممممممممم ..
دیگه چیزی نمونده ایشالله به سلامتی گلم .. مامان الهام یادت نمیره منو دعا کنی موقع زایمانت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی محتاجم



باورت نميشه زير بارون اسم تو و نايسل و چند تا از دوستاي ديگه ام رو به زبون اوردم و براتون دعا كردم
انشالله كه براورده بشه
مامان ساینا
1 آبان 91 10:37
آره واقعا آدم دلش برا این روزا تنگ میشه حس فوق العاده ایه..حسابی استراحت کنو بخواب که بعد فرصت نمیشه


اخه انقدر درد دارم كه نميتونم استراحت كنم
نرگسی
2 آبان 91 2:07
مرسی عزیزممممممم .. بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه تیانا گلی ام واییییییییییی خدااااااااا مامانی زودی بیای عکس نی نی رو بذاری ها ..
مامان تنها
2 آبان 91 4:16
وای الهام جونم دیگه واقعا چیزی نمونده الهی که نی نی نازت به سلامتی بیاد تو بغلت و همیشه سایه تو همسری بالای سر دخملمون باشه منم دعا کن موقع زایمانت خیلی مواظب خودت باش دوستم


اره ديگه تمومه
مرسي عزيزم حتما
چشم محتاجم به دعات
مامانی
2 آبان 91 8:53
قربون دلتنگیات عزیزمممممممم منم دلم برا پسرم خیلی تنگ شده
مامان وندا
3 آبان 91 18:06
ایشالا گل دخملیمون سالم و تندرست باشه.....الهامی برای منم دعا کن


ايشالله
چشم ،محتاجم به دعات عزيزم
مامانی
5 آبان 91 0:36
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک بروزم منتطرتم
فرزندما
5 آبان 91 12:01
وای عزیزم دیگه چیزی نمونده
انشالله به سلامتی...


اره ديگه اخر راهم
سلامت باشي