تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

9 ماهگي تيانا

1391/7/26 21:44
نویسنده : مامان الهام
304 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ملكه زندگيم سلام

عزيزم از تكونايي كه ميخوري معلومه حالت حسابي خوبه خدا رو شكر عزيزم

اما اين روزها به من سخت تر و سخت تر ميگ/ذره اما به خاطر تو عزيزم تحمل ميكنم چيز ديگه اي نمونده فقط 25 روز ديگه مونده تا بگيرمت تو بغلم

دكتر هم از وضعيت جفتمون راضيه، اميدوارم خوب تونسته باشم بهت رسيده باشم عزيز دلم

بيصبرانه منتظرتيم دختر پاييزي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
26 مهر 91 22:26
9 ماهیش مبارک ایشلا به سلمتی زایمان کنی
مامانی
27 مهر 91 23:44
سلام خانومی خوبی عزیزم طه و من بروز شدیم منتظریم
مامانی
30 مهر 91 7:13
سلام عزیزم خوبی؟ طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم
مامان ساینا
30 مهر 91 13:28
وااااااااااااااااااااااااااای چقدر زود گذشت !!!!عزیز دلم الهی زایمان راحتی داشته باشی
قربونت برم خاله زودی بیا ساینا منتظرته[hr

اره بخدا ميبيني انگار ديروز بود
مرسي عزيزم
مامانی
30 مهر 91 22:20


تقدیم به الهام خانوم و تیانای عزیزمممممممممممممممممممم


مرسي عزيز دلم