تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/6/7 12:18
نویسنده : مامان الهام
248 بازدید
اشتراک گذاری

اميد زندگي مامان و بابا سلام

اينروزا كه خدا رو شكر حالت خوبه و همش ورجه وورجه ميكني و منو بيشتر شيفته خودت ميكني .

ديروز نوبت دكتر داشتم اما وقتي رفتم منشي گفت دكتر نمياد .با اعصاب خورد برگشتم اخه خيلي اذيت شدم.

وقتي رسيدم رفتم بهداشت اخه نوبت بهداشتيمم بود .1 ساعتي منتظر نشستم تا نوبتم شد .

فشارم خوب بود ،وزنم به 72.5 رسيده و سنگين شدم .جواب ازمايشمو كه نشون دادم همه چيزم خوب بود اما قند نشون داده بود ؛زياد نگران نيستم چون شب قبل از ازمايش زياد خربزه خورده بودم و فكر ميكنم به خاطر اون بوده .

ظهر خونه خاله نرگس بوديم رفتيم عيادت پارميدا كه لوزه اش و عمل كرده خدا رو شكر خوب بود .

2 شنبه اينده بايد برم دكتر تا خيالم راحت بشه .پس تا اون روز كه خبراي جديدو مينويسم خداحافظ ماماني گلم.

دوست دارم عاششششششششششششششششششششششششششششششششقتم دخمل قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهرزاد جان
7 شهریور 91 12:30
الهی فداش شم
نی نی توراهیتون دختره خدا براتون نگهش داره از این روها حسابی لذت ببر هر روزش یک اتفاق جدید و جالبه
به وب مهرزاد جان هم سری بزنید و براش یادگاری بنویسد خوشحال میشیم


سلام مرسي كه بهمون سر زديد
مامان و بابا
7 شهریور 91 15:25
کی بشه نی نی من هم اینقدر زیاد تکون بخوره


انشالله بزودي .
انقده ذوق داره
مامانی
9 شهریور 91 14:14
سلام الهام جونم خوبی؟

دخملی چه طوره؟ بیا بروزم


سلام عزيزم من خوبم .
دخملم هم عاليه خدا رو شكر
نایسل جون
11 شهریور 91 0:38
7 ماهگی جیگر خانوم مبارککک باشه ایشالااااا خوبی عزیزمممم
حسابی دلم برات تنگ شده الهام جونم یه عالم بوسسسسسسسسسسسسس


مرسي عزيز دلم منم همينطور .
بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس
نایسل جون
11 شهریور 91 0:44
وای الهامی میگن دل به دل راه داره من داشتم برای تو پیام میزاشتم تو برای من اره باور کن خورده ایشوو اگه بگم کپ میکنی


اره عزيزم واقعا.
دلم برات تنگيده بود .
مواظب خودت باش
نایسل
15 شهریور 91 20:44
خوبی عزیزکمممم ؟؟؟/


اره عزيزم خوبم تو چهطوري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
15 شهریور 91 20:44



مرسي
:
مامانی
15 شهریور 91 20:47
سلام الهام جونیییییییییییییییییییییییییی بیا بروزم

دخملی خوبه؟ اسمش پس چی شد؟


سلام زهرا جونم .دخملم عاليه خدا رو شكر .
يه چند تا اسم كانديد كرديم اما هنوز قطعي نشده.
مامان ساینا
16 شهریور 91 12:40
سلام الهام جونم خوبی دخمل نازت خوبه؟داشتم با خود فکر میکردم چقدر زود گذشت و چقدر زود دخترت بزرگ شد!!!!
به دخملیت بگو ساینا کوچولو و مامانش خیلی دوسش دارن


سلام عزيزم ما خوبيم .
اره زود گذشت و چيزي مونده بياد بغلم .
ما هم دوستون داريم
مامانی
21 شهریور 91 17:32
سلام الهام جونم بیا بروزم