تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

احوالات من ودخملم

1391/6/17 14:29
نویسنده : مامان الهام
432 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز نازيم سلام گل خوشبوي زند گيم

روز بروز بيشتر عاشق و شيفته تو نازنينم ميشم چون با اطوارات بيشتر خودتو نشون ميدي

خدا رو شاكرم به خاطر وجود تو نازنينم.

دوشنبه 13 شهريور 91  نوبت دكتر داشتم اولين نفر نوبتم بود دكتر ازمايش 7 ماهگيمو چك كرد چون قند خون نشون داده بود ازمايشو برام تكرار كرد اما از وضعيت فشار و وزن و صداي قلب كوچولوي تو و ورجه وورجه هات  خيلي  راضي  بود. برگشتم خونه و فردا صبحش رفتم ازمايش قند 4 مرحله اي دادم تا 4 شنبه ببرم دكتر ببينه .

شب با خاله سوسني رفتم خونشون و 4 شنبه بردم جواب ازمايش و نشون دادم و خدا رو شكر قندم طبيعي بود و بخاطر اون خربزه قند نشون داده بود . سري بعد كه ميشه 1 ماه ديگه تاريخ سزارين رو دكتر بهم ميده .

واي خدايا شكرت كه روز به روز دارم به بغل كردن و ديدن ني نيم نزديكتر ميشم .

بعد از دكتر با خاله سوسني رفتيم خريد سيسموني .اقا جون پولشو داد به خودم گفت  هر چي دوست دارم واست بخرم و چون مادر پاهاش درد داشت باهامون نيومد .

بيشتر وسايلاتو برات خريدم عزيزم كه سر فرصت و بعد از جشن سيسموني عكساشو ميذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
17 شهریور 91 18:08
سلام الهامیییییییی خوبی؟

خداروشکمر که دخملی خوبه و خودت خوبی

الهام چرا سزارین؟

مبارکش باشه سیسمونیش


سلام گلم خوبم .
به لطفت دخملم هم خوبه .
بچه با پاست دكتر گفت احتمال زياد سزارين ميشي
سلامت باشي عزيزم
نایسل
18 شهریور 91 14:39
الهی فداش شممم من
حتما منتظرممممم سیسمونی شو ببینم دختر ماهتووو
راستی رمز nini هستشدست مامان بابای خوبتم درد نکنه


سلام عزيزم مرسي
انشالله سيسموني ني ني خودت گلم
مامان سها
18 شهریور 91 18:13
سلام گلم به دخمل من رای میدی
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
شماره 31


اره عزيزم حتما
نرگسی
20 شهریور 91 23:59
خداروشکر عزیزم .ایشالله به سلامتی ..


ممنونم خانومي
سلامت باشي .روزي خودت باشه ايشالله
مامان وندا
22 شهریور 91 0:32
ایشالا بسالامت بیاد و از همش استفاده کنه


ايشالله.
مرسي
مامانی
27 شهریور 91 1:15
سلام بیا الهامییییییییییییی بروزم
مامان تنها
27 شهریور 91 3:37
سلام الهام جونم خوبی عزیزم خدا رو شکر همه چی خوبه منتظر عکسای سیسمونیه دخملیم مواظب خودت باش


سلام خوبم عزيزم
مرسي
حتمت عكسها رو ميذارم