تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اغاز هفته 25

1391/5/10 13:06
نویسنده : مامان الهام
357 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم سلام

دورت بگردم خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   niniweblog.com

من كه دربست چاكرتم و قربونت ميرم.  niniweblog.com

ديروز نوبت اين بود كه صداي قلب گنجشكيتو بشنوم .صبحانه خورديم و راه افتاديم niniweblog.com

.خانوم دكتر بعد از چك كردن منو تو خيلي راضي بود و گفت كه همه چي عالي پيش ميره.     niniweblog.com

خدايا چه صداي قلبي داشتي عزيزم ؛واضح و نرمال .niniweblog.com

چه شيطونيايي كه ميكردي قربونت برم     niniweblog.com

.خدايا شكر كه  ني ني من سالمه .

بعد از دكتر رفتيم ديدن خاله هلما كه بينيشو عمل كرده بود .نسبتا خوب بود .

ناهار كه خوردم عسلم دوباره شيطونيات شروع شد .  niniweblog.com

 

اولين بار بود كه انقدر به طور واضح حركتاتو متوجه ميشدم و قابل لمس بود .

ايشالله منو تو سالم باشيم و هفته 25 رو هم بسلامتي پشت سر بذاريم.  niniweblog.com

خانوم دكتر يه سري ازمايش واسم نوشت كه ماه ديگه بايد جوابش و ببرم و نشون بدم .

چشم انتظارتم دردونه ي عزيزم.          niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی
10 مرداد 91 21:58
مبارکه

خداروشکر که نی نی دخملی سالمه


ممنون اره خدا رو شكر همه چيز عالي بود
نایسل خانم
11 مرداد 91 0:35
سلامعزیزممم خوبیی الهی فداش بشم منننن.... راستی دختر خواهرت وندا چطوره؟ بهتره ؟ممریض بود اخه خواهرتم نمیاد نگران شدمم
نایسل خانم
11 مرداد 91 0:35
25 هفته گی هم مبارککک


مرسي عزيز دلم
نایسل خانم
11 مرداد 91 14:06
من گیج شدممم تو وندا چی کاره هم میشین؟؟؟؟؟

تو مگه اسمت الهام نیست؟؟؟




من الهامم 27 ساله .
من ميشم خاله ي صدف .
صدف هم كه مامان ونداست .
من از صدف 1 سال بزرگترم.
نایسل خانم
11 مرداد 91 14:06
سکته کردم عزیزم


اخي بميرم برات
مامان تنها
11 مرداد 91 17:02
خدا رو شکر که دخملمون سالمه 25 هفتگیش مبارک دیگه چیزی نمونده الهام جون ولی همین آخراش خیلی دیر میگذره


مرسي عزيزم .
اره واقعا دير ميگذره و من كلافه شدم
دخملی
12 مرداد 91 12:32
ای قدتوووووو قربان... با افتخار لینک شدی
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:46
آهان ... تو خاله مامان وندا هستی فهمیدمممم

مامان وندا خواهر زادته چه باحال


افتاااااااااااااااااااد الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:47
نه بهتر نیستت تاول زده


اخي عزيزم مواظبش باش عفونت نكنه
مامان وندا
13 مرداد 91 3:21
ماشالا عزیز دلم ، الهی که همیشه سالم باشی و خوب خوب رشد کنی و تپلی بشی تا بخولمت


مرسي خاله جوني .
ايشالله تپل ميشم بعد تو بيا و منو بخور
مامانی
13 مرداد 91 11:49
سلاممممممممممم الهام جونم خوبی؟

بیا بروزم راستی دخملمون خوبه؟ ای قربونش برذم


سلام عزيزم .
خدا رو شكر دخملم خيلي خوبه.
شما و طه جوني چطورين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سها
13 مرداد 91 22:44
عزیزمی دخمل کوچولو
حسابی بزرگ شو که مامانی نتظرته
فرشته کوچولو برای همه ما زمینی ها دعا کن باشه؟
دوستت دارم


چشم خاله جوني .
ما هم شما رو دوست داريم
مامانی درسا
14 مرداد 91 2:42
جونمی نی نی دخملی با اون صدای کوچولو که بهترین آهنگ زندگی مامان الهام شده ....... انشاالله به سلامت زمینی شی و بری بغل مامانی ...... الهی آمین


مرسي خاله جونم
درسايي رو ببوسين
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:18
سلام عزیزم بادنجونا تو باید نازک اسلایس کنی ..
سرخ کنی یکم ها تا نرم شه رنگش یکم تیر شه نه خیلی که خشک سفت شه
بعد یکی شوو لوله میکنی بقیقه شو دورش میپیچی خلال دندون میزنی


مرسي عزيييييييييييييييييييييزم
فقط بادنجون خالي ؟
مرغ و گوشت نياز نداره؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:18
فدات شم جیگرمم


خدا نكنه عزيزم
نایسل جون
14 مرداد 91 20:27
مرسی خوشگلمممم تو به من لطف داری
نایسل جون
14 مرداد 91 20:28
وای الهامی اینقدر ناز بوددد
نمیدونی چه حسی داشتمممم اصلا وقتی از خواب پردیم تو خواب گریه میکرددم چرا خواب بوده


ايشالله به واقعيت تبديل بشه و احساس و عشقت رو نثارش كني عزيزم