تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اولين دلنوشته

1391/5/14 0:11
نویسنده : مامان الهام
368 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني گلم هنوز باور پذيرفتن كلمه مادر برام راحت نيست ميدوني چون هديه اي هستي كه خدا خيلي ناباورانه بهمون داد واسه همين هنوز باور ندارم و خيلي غافلگير شدم.اما با هر نبضي كه وجودشو از طرف تو حس ميكنم 10000000000000 مرتبه از خدا سپاسگزارم. تا هميشه سالم و زنده بموني ملوسكم.

                            بوووووووووووووسniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
19 اردیبهشت 91 0:57
سلا خانومی .. مبارک باشه .. ایشالله به سلامتی بیاد .. خوش اومدی به نی نی وبلاگ ..











سلام مرسي نرگسي جونم تو اولين دوست مني


مامان تنها
19 اردیبهشت 91 5:17
عزیزم بهت تبریک میگم امیدوارم نی نی نازت صحیح و سالم بیاد تو بغلت اینام واسه نی نی نازت


مرسي گلم لطف داري شما هم سلامت بمونيد


مامان شیدا
20 اردیبهشت 91 17:26
عزیز دلم 1دنیا تبریک میگم.آرزوی بهترینا رو برات دارم


مرسي خانومم بهترين شاديها رو در كنار شيدا جون براتون خواهانم
خاله صدف
20 اردیبهشت 91 23:32
خیلی قشنگ نوشتی الهام جون ،برای خودتو و نی نی
نرگسی
25 اردیبهشت 91 22:03
آخی تو هم دوست منی دوستم .. لینکت میکنم عزیزم ..
هلما
5 خرداد 91 19:15
سلام الهام جونم مبارکه خاله جون منالهی جیگر این کوچولوت برم من که هنوز نیومده کلیییییییییی عاشقش شدم قربونش برم من!خاله جونم خیلی دوس داشتم واسه هدیه اوردن وروجکت میومدم اما این کنکور لعنتی نذاشتالهام جونم ایشالله یه دردونه مثه وندا عروسک بیاد بغلت راستی نوشتهات عالی بودن


قربونت برم خاله،ايشالله تو رشته مورد نظرت موفق بشي. واسه سيسموني كه حتما بايد باشي عزيزم