تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

ني نيم دخمله

1391/5/5 12:17
نویسنده : مامان الهام
842 بازدید
اشتراک گذاری

الان بيشتر از هر وقته ديگه ميخوام قربونت برم .ميدوني چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه تو 9 هفته كه بودي ديدمت .اون موقع خيلي كوچمولو بودي

niniweblog.com

Miss Bone Emoticons 22

امروز و الان كه تو 21 هفته و 5 روز داري ماماني سونو شد و از چشم انتظاري در اومد و خيال اطرافيا راحت شد.تو دخملي عزيزم

niniweblog.com   niniweblog.com  niniweblog.com

بله خانوم خانوما :امروز خاله جميله جون زحمت كشيد و رفت واسمون نوبت گرفت .(دكتر ويولت اديب)

تا بابايي از سر كار اومد ناهار خورديم و رفتيم تا سونو بشم .واسه ساعت 9 شب نوبتمون داد .

تا رفتم تو اتاق سونو چشمم افتاد به مانيتوري كه دقيقا روبروم بود و ميتونستم از توي اون تو عزيزمو ببينم.niniweblog.com

نميدوني چه حالي داشتم ضربان قلبم رو 1000 ميزد .از استرس يا خوشحالي بود نميدونم .

 

بالاخره سونو شروع شدو چشمم به جمالت روشن .

قربونت برم انقده ناز بودي و شيطون كه يه جا بند نميشدي از اينطرف به اونطرف من ميديدمت و ذوق مرگ شده بودم كه تا الانم هنوز ادامه داره .

تك تك و جزء به جزء هيكلتو خانوم دكتر بهم نشون داد .

الهي كه قربون ذره به ذره وجودت بشم .Miss Bone Emoticons 31

خدا رو نميدونم به چه اندازه و با چه زبوني شكر كنم فقط ميتونم بگم خدايا شكرت كه بهم ني ني سالم دادي و ازش ميخوام انقدر بهم لياقت بده تا بتونم صالح تربيتت كنم .

هنوز 18 هفته ديگه بايد انتظار بكشم تا بتونم تو بغل بگيرمت .وايكه اون لحظه كي ميرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.com

ماماني تو اين سن 430 گرم وزن داري ،يعني اين همه واست زحمت كشيدم تازه انقدري .connie_feedbaby.gif

 

البته خدا رو شكر نرماله و جاي هيچ نگراني نيست .

دوست دارم دخمل نازم  .

ديگه بايد دنبال يه اسم تك و جديد باشم.

از دوستاي عزيزم هم كمك ميخوام اگه پيشنهادي دارن مطرح كنن.

اسم من كه الهامه و اسم بابايي هم ابراهيم.

البته اسمي كه ميخوايم ؛كاملا  ايرني باشه (عربي نباشه؛ شوهرم 100% مخالف با اسم عربيه)

راستي عزيز دلم از خانوم دكتر سي دي سونو رو گرفتم و تا اومدم خونه باز گذاشتم نگاه كردم .گرفتمش تا خودت هم از ني ني بودنت فيلم داشته باشي و مثل من بذاري و ذوق كني عسل مامان .girl_blum2.gif

عكسهاي سونو هم سر فرصت ميذارمشون .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان وندا
20 تیر 91 1:00
مبارکه الی جون وندا همبازی پیدا کردا میبوسمش


مرسي .
اره حالا ديگه همبازي هستن
نایسل
20 تیر 91 3:07
عزیزززززززززززززززززززززززززززززز دلممممممم
مبارکه
تنش سالم باشه عشقم الهی یه اسم تک و ناز پیدا کنی خوشگه من

الهام من به تو گفته بودم حس میکنم نی نی ات دختره؟؟؟؟
فکرکنم بت گفته بودم یا کس دیگه بود>؟؟؟
انگششت رو بوس کن بزار رو دلتتت واسه عشق خاله اش که دخمله وایییییییییییییییی

سلام نازم خوبي عزيزم ؟؟؟؟؟؟؟؟
اره تو نف دومي بودي كه بهم گفتي دختره و درست شد .ايوووووووووووووووول.
الهي زودتر خودت يه ني ني ناز نصيبت شه .>بووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس


اگه اسم خوبي سراغ كردي خبرم كن .

مامانی
20 تیر 91 7:15
سلام مبارکه بلاخره شما به فکر افتادی که بری
نی نی دخترا اینطوری ادا میدن و دیر مشخص میشن دیگه
خب بازم شکر


سلام خوبي عزيزم ؟
اره بالاخره خودشو نشون دادو دخمل بود .و تو هم از فكر بيرون اومدي
مامانی
20 تیر 91 8:34
سلاممممممممم عزیزدلم خوبی ؟ بروزم ومنتظرت هستم
مامانی
20 تیر 91 12:07
من که فکر نداشتم عزیز فقط از صبر تو در تعجب بودم ولی نی نی دخملت تنبله ها چقد ادمو منتظر میدارن اخه
مامانی
21 تیر 91 7:12
عکس کنار پروفایلت اصلا واضح نیست اصلا بچه دیده نمیشه از جلو عکس بگیر
نایسل
21 تیر 91 11:35
اخه نی نی دکمه رو هم سونگرافی کردم درست شد میخواستم ببینننمممم این بارم درست گفتم یا نه


تو سونوت دقيقه عزيزم .
خواهرم هم حامله است اون چي داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سونوش كن ببينم درست ميشه يا نه؟
نایسل
21 تیر 91 11:35
من طراوت ستیا رو دوست دارم
مامان کورش
22 تیر 91 4:31
سلام عزیزم بهت تبریک میگم نی نییت اول سالم بعد دخمل ناز و قشنگ امیدوارم یک اسم ایرانی پیدا کنی چون ما خودمون هم ایرانی هستیممممممممم


سلام مرسي .اره اتفاقا دنبال اسم ايراني هستيم