تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اضافه وزن مامان

1391/5/3 0:59
نویسنده : مامان الهام
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عزیز و قشنگم .Miss Bone Emoticons 31

دردت به سرم مامانی عزیزم .خوبی ؟جات راحته؟

روز شنبه ٣١ /٤ /٩١ نوبت داشتم پایگاه بهداشتی نزدیک خونه. ساعت ٩ بود رفتم و یه ١٠ دقیقه ای منتظر موندم تا نوبتم شد .

تا رفتم تو اتاق ؛وزن شدم .

میدونی مامانی تو این ١ ماهه ٦ کیلو به وزنم اضافه شده بود . یه چیز عجیبیه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو این سن خواب یه همچین وزنی رو هم نمیدیدم . خانومه که تعجب کرده بود .اخه از خط منحنی هم بالاتر زده بود وزنم .بهم گفت که باید خیلی مراقب باشم وگرنه زایمان سختی در انتظارمه .

بعدش خوابیدم و صدای قلب کوچمولوتو شنیدم .وای الهی قربونش برم که بهم نوید یه زندگی تازه رو میده .

نمک داری مامانی روز به روز بزرگتر شدنتو احساس میکنم و لحظه به لحظه برای دیدنت بی تاب تر میشم .

میبوسمت و یه دنیا دوست دارم عروسکم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تنها
4 مرداد 91 1:27
واسه نی نی خوشملمون


مرسي عزيز دلم
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:10
خیلی مراقب خودت باششش عزیزمم


چشم عزيزم