تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

خواب ني ني

1391/3/31 0:52
نویسنده : مامان الهام
451 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان چند شب پيش قبل از اينكه برم سونو خوابتو ديدم عزيزم .

خواب ميديدم كه بدنيا اومدي تو خونه خاله سوسن.تو قنداق بودي خيلي شير داشتم و تو هم بيش از اندازه شير ميخوردي شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے             شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے    در ضمن خيلي هم خوشكل بودي .بعدش رفتيم سفره ابوالفضل اونجا متوجه شدم كه تو دختري اما من واست اسمي انتخاب نكرده بودم .

واي كه نميدوني مامان چه خوابي بود .كاش هيچوقت صبح نميشد تا همينطور بغلم ميموندي.

الهي زودتر بزرگ شي و بدنيا بياي بغلت بگيرم گل قشنگم.بوووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

عاشقتم ماماني .دلم برات پر پر ميزنه تا زودتر ببينمت.http://www.freesmile.ir/smiles/79382_doset_daram.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامانی
31 خرداد 91 8:01
سلام عزیزم خوبی؟
وایییییییییییی چه خوابی
ایشالا هر گلی باشه سالم بیاد بغلت
راستییی بروزم میای؟
دوستون دالیم


سلام .اره نميدوني چه خواب شيريني بود .كلي ذوق كردم.
ما هم شما رو دوس داليم
مامانی
31 خرداد 91 9:48
خصوصی داری
نرگسی
31 خرداد 91 16:47
منم چند بار از این خوابا دیدم خخخخخخخخخخییلی شیرینه .. حالا ببین وقتی خودش بیاد چه شود ..
نرگسی
1 تیر 91 1:12
مامان وندا
1 تیر 91 1:59
الهی سالم باشی عسلم مامانی انقدر از این خوابای شیرین می بینی، حالشو ببر


مرسي خاله جوني
مامانی
1 تیر 91 9:46
سلام به الهام جونیییییییییییییی خوبی مامانی
خوبی؟
ماهم خوبیم... اره شیطونیاش که هس اروم قرار نداره
نی نی شما چطوره؟ خوبه؟


سلام من خوبم خودت خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهي زنده باشه اقا طه شيطوني كنه .
امروز يه اتفاقهايي سمت راست شكمم مي افته و اين خيلي اميدوارم ميكنه.
مامان سها
1 تیر 91 11:15
سلام عزيزم نگران نباش ني ني بزرگ ميشه كلي هم شيطوني مي كنه ... منم خواب ديده بودم ني ني ام دختره و بود ... ايشالا سالم باشه مامانش هم همين طور ... به دخمل منم سر بزنيد


سلام گلم .مرسي كه سرمون زديد.ادرستونو بذاريد حتما سر ميزنم.
مامانی
1 تیر 91 11:22
بسم رب الحسین سلام مامانی عزیزم خوبی؟ بروزم با (روزای قشنگ ولی...)
نایسل
1 تیر 91 18:33
ای جون دلم
عزیزم با این خواب باحالتتتت الهی


ايشالله تو هم خواب ني ني و وقتي تو شكمته ببيني
نایسل
1 تیر 91 18:33
منم دلم تنگیده عشقم
نایسل
1 تیر 91 19:43
مرسی الام مهربونم منم دلم برات میتنگه
helma
1 تیر 91 21:42
elahiiiiiiiiiii begardam khoda shans bede az hamin hala mamanit khabeto mibineghooooooobooone vorojak belam man


خدا نكنه خاله.نميدوني چه خوابي بود .خونه عمه منظر سفره ابوالفضل بود.
مامانی
2 تیر 91 0:38
سلام الهام جونییییییی
خوبی؟
امروز رفتی دکتر؟ چی گف؟


سلام نه متاسفانه ديروز باهاش تماس گرفتم گفت كه مسافرتم تا دوازدهم هم نميام .
نایسل
2 تیر 91 2:43
عزیز دلم الهی ولی خوب سخت میگیری الان رکسانا دوقلو بارداره پسر 20 تیردنیا میان
یه پسر 3 ساله هم داره رادین ولی همیشه با ما میاد بسته به این داره خودت چه جوری باشی


واي خوش به حالش
مامانی
2 تیر 91 10:26
سلام عزیزم طه هم خوبه شکر خدا واییییییییییییییییییییییی این دکترا چقد ادمو عذاب میدن خب برو جای دیگه راستی از دکترم پرسیدم دکتر خیلی خوبیه بهم گفت حتما دکترش یا سونگرافیا خوب نبودن وگرنه بچه تو هفته 14 اخرش 15 دیگه مشخص میشه عزیزم سرسری نگیر بیشتر پیگیر باش نه به خاطر جنسیت به خازر سلامتی بچه ات بوسسسسسسسسسسسس
مامانی درسا
2 تیر 91 10:45
ایشالا میاد باسلامتی ...... بزرگ میشه خوشگل میشه زیباتر از خوابت ...... ایشالا شما و باباش سالم باشین ...... و جمع سه نفره تون همیشه پابرجا ....بوس بوس


مرسي عزيز دلم.چقدر اون لحظه ها قشنگن .الهي نصيب همه بشه. درسا جوني رو زياد ببوسين
مامانی
2 تیر 91 16:12
الهام جونییییی به منم از این قالب خوشگلا بده جاشو بگو برا این نی نی وبلاگ تکرارین
مامان آرینا موفرفری
3 تیر 91 1:45
خصوصی عزیزم
مامانی
3 تیر 91 8:27
سلام مامانیی عزیزم
خوبی؟
بروزم با ( تولد بابای طه) اگه بیاین خوشحال میشم

راستیییییی طه هم خوبه


تولدشون مبارك باشه. خونه نبودم ببخشيد
نایسل
3 تیر 91 10:56
بابا قالب ناززززززززززززززززززززززززززز
راستی بعضی اوقات آدم دپرس میشه دیگ


جيگري سلام . چشمات ناز ميبينه
فرزندما
3 تیر 91 12:02
اعیاد شعبانیه مبارک دوست خوبم!
التماس دعا


بر شما هم مبارك .الهي حاجت روا باشي .بوس
مامانی
3 تیر 91 12:21
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلتنگیم بابا
دوستت دارلمممممممممممممم


عزيزم طه جون چطوره ؟با شيطونيهاش چطوري ؟منم دلم تنگ شده بود .رفته بودم شيراز دكتر .
مامان تنها
4 تیر 91 0:52
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...
اعياد شعبانيه بر شما دوست عزيزم مبارك


اين روزها و ماه فرخنده رو بهت تبريك ميگم حاجت روا بشي
مامان تنها
4 تیر 91 0:53
عزيزم قالب جديدت مبارك دوسش دارم


مرسي نازم چشمات قشنگ ميبينن
مامان شیدا
4 تیر 91 11:48
سلام الهام جونم عزیزم چه خواب قشنگی
تا چشم به هم بزنی تبدیل به واقعیت میشه. الهی 1دخمل خوشکل تپل مپل از همه مهمتر سالم بیاد تو بغلت اسمشو چی میزاری؟


سلام عزيز دلم خوبي ؟بابا كجايي؟ نگرانت بودم .دخمل ناز ما خوبه .اولين فرصت بهت سر ميزنم
helma
5 تیر 91 16:19
elaaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiii vay khale asheghetaaaaaaaaaaaam


قربونت برم عزيز خاله.بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
مامانی
6 تیر 91 11:57
سلامممممممم قربونت برم رسیدن بخیر
بابا مردم از دلتنگییییییی
داشتم میمردم از نگرانی
خب حالا که اومدیییییی خوشحالم
طه هم خوبه شکر خدا
خودت خوبی؟ نی نی جونم خوبه؟
جان زهرا رفتی دکتر؟ چی گفت؟ زود باش
تروخدا دیگه نگو جنسیتش معلوم نشد که خفت میکنماااااااااااااا


سلام ماماني خودم خوبي عزيز دلم ؟طه خوبه بزرگ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم خيلي دلم تنگ شده بود عزيزم. اره رفتم دكتر .از وضعيت من وني ني خيلي راضي بود خدا رو شكر.واسم يه سونو سلامت نوشته كه تا 2 هفته ديگه فرصت دارم برم .اين سونو جنسيتشو مشخص ميكنه .نميدوني چقدر خوشحالم از اينكه ني ني يه جا بند نميشد تا صداي قلبشو بشنويم.
ميبوسمت عزيزم هم خودتو هم طه جييييييييييييگرمو.
بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس