تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

انتظار غمگين

1391/3/29 2:09
نویسنده : مامان الهام
384 بازدید
اشتراک گذاری

نميدوني مامان بعد از چهار روز بالاخره موفق شدم تا پيش دكتر ارشدي وقت سونو بگيرم.تا اينكه منشي گفت ساعت 10 شب اينجا باشيد .9:30 رفتيم وتا 12 منتظر مونديم تا نوبتمون شد وقتي سونوم كرد گفت همه چيز خوبه اما واسه تشخيص جنسيت گفت هنوز كوچولو و چيزي مشخص نيست .وقتي گفت كوچولويي انگار دنيا رو سرم خراب شد .اخه چرا ؟مگه رشدت به اندازه كافي نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه همه چيز خوبه پس چرا گفت كوچولويي؟؟؟؟؟؟؟؟

خيلي ناراحتم ،دارم دق ميكنم.يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اين انتظار نه تنها شادم نكرد بر عكس غمگين هم شدم.

منتظرم زود 5 شنبه بشه برم دكتر تا سونو رو ببينه و از وضعيتت برام بگه. خدا كنه حالا كه نصيبم شدي مشكلي نداشته باشي عزيز دلم ،قربون تك تك سلولهاي بدنت بشم.

اين گل رو قبل از اينكه بريم مطب بابايي بهمون هديه داد.بابايي يه دنيا دوست داريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی
29 خرداد 91 6:46
سلام عزیزم آخه چرا؟
بابااینا دارن اشتباه میکنن تو الان تو چهار ماههیی مگه میشه تشخیص نداد؟
احتمالا اینا تشخیص نمیدن دارن دس به سرت میکنن
بخدا جنین اخرش دیگه هفته 14 مشخص میشه اخرش 15اینو دکترم گفت برا من 13 مشخص شد
تو که نی نی تون از من بزرگتره بابا
ببخشا ولی الان کلا بعد اتمام سه ماه دستگاه تناسلیش مشخص و کم کم واضح میشه
برای من هم درمورد کوچولو بودن چیزی نگفت ولی من تو هفته 13 نی نی ام 60 گرم بود که دکتر گفت رشدش خوبه
برا تو نگفت الان وزنش چقدره؟
الان چند هفته ای؟
ناراحتم نباش خب


واي نميدوني چه حالي دارم .ديوونه شدم .ديشب كه سونو كرد گفت 18 هفته اس.اخه مگه ميشه مشخص نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته تو يه كتاب خوندم كه نوشته بود :ممكنه تو اين هفته اندامهاي جنسي پسر در سونو ديده نشه.برام دعا كن.
نایسل
29 خرداد 91 11:35
آخی عزیزم مطمئن باش چیزی نیست
چه بابای خوبی عزیزم


خدا كنه .دعا كن
هلما
29 خرداد 91 11:54
nafasam khale joon negarane chihasti ???jigar tala ninitam mese khodet zirifeeee,chizi nist khale eshghaaaaaaaam negaran nabash khle tahteghari


پناه بر خدا خاله جوني .اي شالله كه مشكلي نداشته باشه
مامانی
29 خرداد 91 13:49
عزیزم الان باید حتما تشخیص داده میشه
اتفاقا پسر از دختر زود تشخیص داده میشه
برو جای دیگه بخدا من نگرانتم
اینا دارن با احساسات مادرا بازی میکنن


5 شنبه نوبت دكتر دارم برم تا ببينم اون چي ميگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کورش
29 خرداد 91 19:01
سلام عزیزم اصلا نگران نباش بعضی وقتا چنین به پشت پیدا نیست چی؟شاید اون موقع اینجوری بوده .من که حامله بودم کورش تا 7 ماهگی یک ونیم بود انقدر ترسیده بودم دکتر گفت سالم فقط ریز گرد پروتین داد موقع زایمان وزنش خوب شد ویا اصلا تکون نمیخورد چند بار رفتم تست خرکت مشکلی نبود خالا نگران نباش هر بچه ای یکجوری اونی که داده حواش خیلی داره


سلام مرسي كه به وب ني ني كوچولوم سر زدين. با حرفاتون خيلي اميدوارم كردين .ايشالله كه چيز مهمي نباشه.
مامانی درسا
30 خرداد 91 2:13
عزیزم این دکترا هر کدوم یه چیزی میگن انشاالله خیره استرس واست خوب نیست منتظریم .....


ممنون از دلداريتون .دعا كنيد
مامانی
30 خرداد 91 7:36
ایشالاذ که چیزی نیست نگران نباش
راستی فکرکنم این روزا واسه این اقا طه سیسمونی بگیریم به به چقد خوشحالمممممممممم


مرسي .
واي عزيزم بسلامتي و دل خوش .اين سيسموني چه ذوقي داره.ادم جو گير و احساساتي ميشه.ايشالله به شادي باشيد با اقا طه.بوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نرگسی
30 خرداد 91 11:31
عزیزم نگران نباش .. من که تجربه ای ندارم ولی خوب من شنیده بودم که باید 5 ماه تموم بشه تا جنسیت مشخص بشه .. خوب منظورش این بوده شاید .. خودتو نگران نکن دوستم .. خیلی دکترا هم واسه خودش میبافن و کلی استرس میدن به مریضاشون ..


الهي زودتر تجربه كني اما بدون هيچ نگراني .اين مدت اصلا ارامش ندارم.خواهرهام هم بهم ميگن بايد بذاري 5 ماهت تموم شه بعد بري سونو............
مامانی
30 خرداد 91 11:47
سلام مامانییییییییییییی خوشگلممم
نی نی گلمون خوبه؟
طه که خوبه از بس تکون میخوره و شیطون بلایی میکنه که نگو
دکتر که هر وقت میبینتش خندش میگیره میگه ماشالا عجب شیطونیه
30 اذر وقت زایمان داده واییییی بیاد بغلم دلم براش تنگ شده
تو خوبییییییییییییییی؟ نی نی تکون میخوره؟ اخه از طه بزرگتره


الهههههههههههههههههههههههههيي عزيز دلم. تاريخ زايمان من 30 ابانه.نه تكون نميخوره وهمين نگرانم كرده.شوهرم كه سونو رو ترجمه كرد .نوشته بود سرش بسمت راسته شكمه؛من ميگم شايد بخاطر همين باشه كه تكون نميخوره...............
يعني ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
30 خرداد 91 20:42
شایدم اینطور باشه برا طه فرق نداره هر سمتی میره و من کاملا حسش میکنم ایشالا زودی ببینیمش وایییییییییییییییییی