تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/3/28 0:58
نویسنده : مامان الهام
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني نازم خوبي قربون اندام ظريفت برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

امروز از صبح منو تو تنها بوديم بابايي هم واسه ناهار نيومد خونه كلي باهات حرف زدم

.ميدونم تو هم با كمال ميل گوش ميدي. بابا ساعت 5 ربع كم اومد بلافاصله مادر جون و هلن دختر دايي قاسم اومدن .هلن كلي بوسيدت و ذوقت رو ميكرد

.بعد از اونا هم عمه زهرا و راضيه دخترش و مامان جون راضيه اومدن خونمون برام كوفته سبزي درست كرده بودن و اورده بودن

.دستشون درد نكنه.بعد از رفتنشون رفتيم خريد و كلي ويارونه خريديم .ايشالله وقتي ميخورمشون تو هم بخوري و لذت ببري تا زودتر بزرگ بشي

.دوست دارم دلبندم

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
28 خرداد 91 2:29
ای جان مرسی واسه دعاها


وظيفه است قربونت برم خدا كنه اثر داشته باشن.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی
28 خرداد 91 7:59
خب عزیزم انگاری برا جنسیتش اصلا ذوق نداریا
البته جنسیت مهم نیست ولی خب مگه تو براش لباس اینا نمیگیری خب برو ببین چیه دیگه
منکه خیلی شوق داشتم آخه واسش دارم لباس میگیرم


چرا اتفاقا،اما بس كه زنگيدم و جواب نميدن تا نوبت بگيرم تو ذوقي خوردم .باباييشم اصلا وقت ازاد نداره تا حضوري بريم نوبت بگيريم . اما فكر كنتم امروز بعد از ظهر حتمي بشه و بريم.
مامانی درسا
28 خرداد 91 12:25
عزیزم به امید خدا این دوران بگذره و نی بیاد تو دلت ..... وای یه خوبی داری این حاملگی همه میان کمک آدم ...... خیلی خوش میگذره یکی غدا میاره یکی جارو پارو میکنه .....کاش من هم یک حامله بودم


مرسي. اره از نظر غذايي خوب بوده اما هنوز هيچ جارو پارويي زده نشده.ايشالله شكم بعديت كه حامله شدي باز تجربه ميكني
مامانی
28 خرداد 91 12:30
زود برو تا بهت بگن دارم از فضولی میمیرم قربونت بشم خاله


چشم حتما خاله جوني
مامانی
28 خرداد 91 14:04
خب الهام جون مگه پسر چه اشکالی داره؟ پسر دوس ندارین؟ یا حتما دختر میخواین هان؟ به منم همه میگفتن پسره البته من اصلا تشخیص نمیدادم چون برام مهم نبود هر دوشون شیرین وهدیه خداست