تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/3/24 9:18
نویسنده : مامان الهام
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلخونمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

.فدات بشم .ديروز حالم خوب نبود فشارم رفته بود بالا اصلا حال نداشتم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے     كه تلفن زنگ خورد .راضيه دوستم بود بعد از احوالپرسي گفت كه باباي سميرا يه دوست ديگم ؛دقيقا روز پدر فوت شده بيچاره سرطان خون گرفته بود و در عرض 3ماه از پا در اورده بودش .خيلي ناراحت شدم

و،حالم بدتر شدpuke.gif

 .قرار گذاشتيم بريم يه سر خونشون.امروز با ناهيد رفتم اما راضيه نتونست بياد .اخي عزيزم همشون داغون شده بودن.

الهي كه نصيب هيچ كس نشه.(امييييين)

اما مامان گلم ماشالله روز به روز داري بزرگتر ميشيشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے                       و عشق و علاقه من و بابا هم به تو لحظه به لحظه زيادتر ميشه.خدا كنه كه اين چند ماه ديگه رو هم جفتمون بسلامتي بگذرونيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هلما
24 خرداد 91 14:20
واااااااااااااااایییییییییییی پیجه جدیدت مبارک عجقووووووووووووووووووووو


ميسييييييييييييييي گل گلي
نایسل
24 خرداد 91 20:39
ای جان عشقممم بوسسسس نبینم غصه بخوری
نایسل
24 خرداد 91 20:39
اتفاقا 30 تولد دوستمم هست میخوای باهم بگیرم [
بد فكري نيست ،اما نه زحمتت ميشه
نایسل
25 خرداد 91 2:30
نه خواهری فعلا کاروزم هنوز خبری از قبولی نیست دعا کن
نایسل
25 خرداد 91 2:30
کوئم مشکلم جیگرم من هزار تا مشکل دارم
نایسل
25 خرداد 91 13:22
خدا از دهنت بشنوه خواهررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


ايشالله حل ميشه
مامانی
25 خرداد 91 16:24
چقد دیر جنسیتش معلوم میشه
من هفته 12 هستم معلوم شده


اخه من هفته 9 كه رفتم سونو ديگه نرفتم.تو هفته جديد به اجبار ميخوام برم ببينم جنسيتش چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟