تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

يه خبرخوش

1391/3/21 1:01
نویسنده : مامان الهام
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني قشنگ ماماني بالاخره از ناز كردن دست كشيدي و صداي قلبت رو به گوشم رسوندي

شکلکهای جالب و متنوع آروین

.واي خدايا شكرت كه ني ني سالمه و قلبش ميتپه و به فكر مامانشه تا از نگراني بيرونش  بياره.واي كه چه حس قشنگيه.     niniweblog.com         niniweblog.com      niniweblog.com

5 شنبه رفتم به پايگاه بهداشتي نزديك خونه تا  خودمو بهداشتي كنم    niniweblog.com

،يه ربع نشستم تا نوبتم شد خانومي كه مسؤل بود چكم كرد وگفت همه چيز عاليهشکلکهای جالب و متنوع آروین بايد بخوابي تا صداي قلبشو بشنوي .دراز كشيدم و دستگاه رو گذاشت كلي دنبالت گشت تا اخر موفق شد و صداي قلب گنجشكيت و شنيديم.عاشششششقتم ماماني        niniweblog.comشکلکهای جالب و متنوع آروین

واي خدايا شكرت جقدر خوشحالم از اون لحظه همش دارم به لحظه تولدت ؛اون موقع كه تو بغلم ميگيرمت و ميبوسمت فكر ميكنم niniweblog.comو قند تو دلم اب ميشه،ماماني فداي اون تاپ تاپ قلبت بشه.

 

راستي خاله سميه هم ني ني داره اون نزديك به 6 هفته اشه.يه 3 ماهي با هم اختلاف داريد اما همبازيهاي

خوبي ميشيد.خدا كنه هر دوتون سالم باشيد و ما از بودنتون لذت ببريم.

الهي هر كسي اين ارزو رو داره زودتر ارزوش بر اورده بشه.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
21 خرداد 91 2:41
آخی عزیز دلم خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


الهي به پاكي و معصوميت ني ني خودم يه ني ني خوشكل و سالم گيرت بياد .باور كن از ته دل و خالصانه برات دعا ميكنم.بوووووووووسسسسسسسسس
نایسل
21 خرداد 91 12:48
مرسی الهام جون هزار هزار بار ممنون


قابل تو رو نداره عزيزم
نرگسی
21 خرداد 91 14:53
خدا رو شکر عزیزم .. ایشالله که به سلامتی این مدت میگذره و بغلش میگیری ..


مرسي خانومي ايشالله صداي قلب ني ني خودت.
نایسل
22 خرداد 91 1:41
نه خوشملم من پاک نکردم
نایسل
22 خرداد 91 1:41
چشمات خوشمل میبینه
نایسل
22 خرداد 91 1:43
با موزیلا باز میکنی شاید با فایر فاکس باز کن
مامانی درسا
22 خرداد 91 1:55
سلام عزیزم وقتی به وبی سر میزنم ..... نی نی دارن تو دلشون یا تازه تازه خبر بارداریشو فهمیده ..... اینقده خوشحال میشم که نگو .....آخه خیلی لذت بخشه ..... انشاالله همیشه سالم باشین هم شما و هم نی نی گل


مرسي كه سر زدين.سلامتي شما هم ارزوي قلبيه منه
مامان وندا
22 خرداد 91 2:37
خدارو شکر ، خوشحالم که از نگرانی بیرون اومدی ، الهی همیشه شاد باشی


ممنون خاله جون
نسترن
22 خرداد 91 9:29
سلام الهام جون خوبی عزیزم انشالله چشم بهم بزنی اوده تو بغلت به امید اون روز که اولین عکسش رو بگذاری


مرسي عزيزم.ايشاللللللللللله
نسترن
22 خرداد 91 9:50
با تشکر عزیزم صلوات بفرست .راستی نی نی کوچولوت دخمل یا پسر ؟ خودت چند ساله ات؟


سلام هنوز معلوم نيست چيه!!!!!تو اين چند روزه ميرم سونو،من با اجازه گلت 27 سالمه
نایسل
22 خرداد 91 11:30
عسیسمممممممممممممممم

اره من لوسممم
امیر رکسانا اسم زن و شوهری هستش که دوستمونن
از این به بعد عکس میگریم
میزارم اون شب باطر یدوربین تمومید


منتظريم
هلما
22 خرداد 91 22:59
وااااااای الهی قربونت برم من نینیییییییییی مباااااااارکه خاله جووووووووووون اولین باره شنیدن صدای وروجکت


خدا نكنه،مرسي عزيزم
نسترن
23 خرداد 91 11:05
پس بزن قدش همسن هستیم


ايول