تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بالاخره حرکت کردی

1391/3/26 11:33
نویسنده : مامان الهام
294 بازدید
اشتراک گذاری

smiley1631.gifجگر گوشه مامانی بیست و چهارم شب وقتی رفتم که بخوابم سمت راست شکمم یه حبابهایی میزدو یه تکونهایی میخورد       

.این تو بودی عزیزم که داشتی واسه من خود نمایی میکردی یه ١٠ دقیقه بعدش اروم شدی و خوابیدی.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے         

نمیدونی  چقدر خوشحال شدم             از این کارت ،سوپریز شده بودم                          الهی همیشه سالم باشی و من ذوقت رو بکنم نفسم                

.الان هم رفتم تو نت تا واست اسم خوشمل انتخاب کنم اخه از الان باید فکر باشم چون کار سختیه جیقرم    

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
27 خرداد 91 1:19
الهی بگردم انشاالله به سلامتی زمینی بشه ..... مامان جونی آینده لینکت میکنم عزیزم .... تا یادم باشه بهت سر بزنم اگه دوس داشتی شما هم


شما لينك مني .سر ميزنم بهتون .درسا رو ببوسين