تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/5/14 0:19
نویسنده : مامان الهام
276 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز صبح مادر با صداي تلفن از خواب بيدارم كرد و واسه ناهار دعوتمون گرفت.بعد از قطع كردن شروع كردم به حماليniniweblog.com،اخه بعد از 2 روزي كه خونه نبودم بابا جوني خونه رو خيلي بهم ريخته كرده بود.بالاخره ساعت 11 بود كه زدم بيرونniniweblog.comو رفتم خونه مادر ،بعد از من دايي و خاله سميه و اقا جون هم اومدن.ناهار خورديمو كلي غيبت كرديمniniweblog.com.ساعت هاي 6 بود كه با مادر رفتيم طلا فروشي و طبق اداب و رسوم مادر واسم گردنبند حاملگي خريد؛ دستش درد نكنه (وقتي اورد عكسشو ميذارم).برگشتيم ،همگي دور هم بوديم خيلي هم خوش گذشت شام خورديم و اومديم خونه و لالاييديم   niniweblog.comتو خيابون كه بوديم فروشنده منو سونو كرد و گفت كه ني نيت يه گل پسرهشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

موش موشكم دوست دارم شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 0:34
سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی به وب دخترم سرزدید. عزیزم نی نی کوچولوت فقط سالم باشه پسر دخترش فرقی نداره البته من عاشقه دخترم. شما هم لینک شدی عزیزم.
مامان شیدا
3 خرداد 91 12:36
سلام خانومی خوبی؟گردنبندمبارکت باشه عزیزم. الهی به سلامتی نی نی نازت به دنیا بیاد . مواظب خودت باش


مرسي عزيزم
مامان وندا
4 خرداد 91 5:26
الهی فسقلی ما سالم و سلامت به دنیا بیاد


من قربون فسقل خانوم شما بشم.بهتر شد؟؟؟؟