تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

كارهاتو ببين عسلم

1391/12/14 13:10
نویسنده : مامان الهام
350 بازدید
اشتراک گذاری

از ديروز تا حالا ياد گرفتي كه با دستت به هر چيزي ميزني تا صدا توليد كني

انقدر هم ذوق ميكني 

ميزدي تو      سيني چاي

بادكنكه خوب سرگرمت كرده

اينجا هم كه تماشاي تام و جري

ديوونه ي نگاهتم

 

با تشكت درگيري تا خوابت ببره

 

ببين تو خواب پاهاتو چه جور گذاشتي

الان هم داري ميكوبي روي كيبورد

 

قربون شيرين كاريهات بشم اميدم

در ضمن تعادل دستهات و اينكه بخواي چيزي رو بگيري داره كامل ميشه

و حدودا 10 دقيقه ميتوني جغجغه تو نگه داري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فرشته کوچولو
14 اسفند 91 23:23
وای عزیزمممممم به نظرم چهرش عوض شده ها قربونش برم دخملی و از این به بعد الهام جون هی دیگه دلبری میکنه واست خدا حفظش کنه براتون


همه ميگن مثل باباييشه
قربونش برم
مرسي
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 18:58
به به به...
تبریییییییییییییییک فراووون...
شیطونیا شروع شد..


مرسي
قربون شيطونيهاش
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 18:59
به قول ما اصفهانیا: بیبین کارادا...
مامان کوثری
16 اسفند 91 0:27
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/
فرزندما
17 اسفند 91 8:53
وای عزیزم. ماشالله چقد بزرگ شده... انشالله خدا برات حفظش کنه...


ممنون عزيزم لطف داري
مامان ساینا
17 اسفند 91 9:52
الهی فدات شم من خاله 1وقت نگی چه خاله ی بی معرفتی..نه عزیز دلم من تمام پست هات رو خوندم اما نظر ندادم چون دوست داشتم سر فرصت با دقت و ارامش برات نظر بزارم عشقم مگه میشه من تیانا جونمو این همه مدت نبینم؟


نه خاله جون شما هميشه بما لطف داري.
مرسي از نظرهاتون كه باعث دلگرمي ميشه
مامان ساینا
17 اسفند 91 9:56
الهام جون خوبی ؟ دلم براتون 1ذره شده بود.
ماشالله دخترت خانومی شده از همین الان مشخصه دختر زرنگ و باهوشیهالهی خاله فدات شه عروسکم قربون دستای وکوچولوت شم من


ممنون ما خوبيم .منم دلم تنگ شده بود
قربونش برم كه باهوشه دخملم
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:02
الهی من قربونت چشااااات برم ببین چه جوری نگاه میکنه خدایاااا
عزیزدلم به مامانی بگو هر روز برات صدقه بده تا چشم بد ازت دور باشه



مرسي لطف داري
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:03
الهی دورت بگردم من با اون پاهای کووشووولوت نفس خاله
خوابت نمیاد مامانی میخاد به زور خوابت کنه؟



بعضي وقتا اره
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:16
من نمیفهمم این نی نی های ما چه علاقه ای به کامپیوتر و لپ تاپ و البته کنترل دارن
من دیگه از دست ساینا نمیتونم لپ تاپ روشن کنم یا کنترل دم دست بزارم


از هوش زياده ديگه
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:18
الهی من فدای اون چشم و ابروت فدای صورت ظریفت فدای عشوه هات و فدای چشمای گیرات شم


خدا نكنه