تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

خدايا شكر

1391/12/13 16:14
نویسنده : مامان الهام
316 بازدید
اشتراک گذاری

تياناي ناز نازي من 10 /12/91 بود كه داشتيم با هم صحبت ميكرديم و سرگرم بوديم كه شما گفتي

بووووووووووووووو  وَ

الهي قربونت برم ماماني

وقتي داري شير ميخوري انگشت شصت دستتو از كنار مي مي ميبري

تو دهنت و ملچ و مولوچ راه ميندازي ووقتي ميفهمي كه بهت ميگم اينكارو نكن

اروم سرتو مياري بالا و نگام ميكني و ميخندي

دردت تو سرم ماماني

راستي امروز خاله راضيه (دوست ماماني )زنگ زدو گفت

كه دوقلو بارداره و 2 ماهشه اونم بعد از 3 سال

نميدوني چقدر خوشحال شدم و

اينكه اومدم تو وبت و ديدم يه نظر داري اونم از خاله صبا

خوشحالتر شدم ،دلم واسش يه ذره شده.

تازه بدنيا اومده بودي كه خاله صبا اومد  ديدنمون .

خدا رو بخاطر همه ي داشته ها و نداشته هام شاكرم

و ازش ميخوام دل همه رو مثل دل من خوشحال كنه،كه اين بهترين احساسه.

معنيِ پاك زندگي وجودم از وجود توست،

ميپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه جونی
13 اسفند 91 16:15
سلام عزیزم حتما بهم سر بزن...احتمالا تو هم منتظر یه سورپرایز برای دلبندت هستی
مامان وندا
14 اسفند 91 10:27
ای جونم....حالا حالاها مونده الهام جون انقدر برات اداهای ناز میاد

قربون ناز و اداهاش بشم