تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

يه خريد كوچولو

1391/12/8 23:20
نویسنده : مامان الهام
288 بازدید
اشتراک گذاری

شكوفه ي گيلاس من

             7 اسفند ماه بعد از يه دلواپسي كوچولو كه به صورت خوابيده بهت شير داده بودم

رنگ مدفوعت تغيير كرد و بردمت دكتر البته توي ادرار و مدفوعت هم يه كم خلط

ديده ميشد.

خانوم دكتر منيري تا ديدت كلي تحويلت گرفت اما تا معاينه رو شروع كرد گريه رو

سر دادي كه مشخص شد بعله گلوت يه كم متورم شده و بايد شربت بخوري.

ديفن هيدرامين و قطره بيني كه دارم بهت ميدم.

قدت هم 60 سانتي متر

وزنت هم 6 كيلو و 300 گرم

امروز 3 ماه و 17 روز داري قشنگ ماماني

خدا رو شكر از وضعيت رشدت خيلي راضي بودن .

بعدش رفتيم بازار و اينا رو واست خريديم.

انقدر دختر خوبي بودي ماه من اصلا گريه نكردي برعكس خيلي هم خوشحال از اينكه رفته بوديم بيرون(دَدَ)

 مباركت باشه.

البته بابايي اصرار داشت بيشتر واست بخريم اما هوا خيلي سرد بود .

 

امروز 8 اسفند رفتيم و اين گوشواره رو واست عيدي خريديم خيلي بهت مياد

ناقابله زندگيم

مبارررررررررررررررررررركههههههههههههههه

وقتي كردمش تو گوش هات دردت نيومد و ميخنديدي و بعدش هم كه خوابيدي

 

هميشه باش تا برقرار باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان وندا
9 اسفند 91 11:14
مبارکه ایشالا به شادی بپوشی گلم


مرسي خاله
خاله سارا
9 اسفند 91 14:16
مبارکه عزیزم ایشالله به شادی بپوشی فرشته کوچولو


ممنون خالخ جوني .
باهاشون ميام خونتون
مامان فرشته کوچولو
10 اسفند 91 8:16
ای جانممممممممم عزیزممممم مبارکت باشه به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی دخمل طلا جیگرتو با اون گوشواره هات


مرسي خاله جوني.
فلوریا مامان دیانا
10 اسفند 91 9:00
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای چه گوشواره هایی ، چه لباسایی
مبارکت باشه پرنسس خانوم، جیگر خاله
ایشاله که زود زود خوب شی خاله جون خیلی دوست دارم. بوس از روی ماهت


ممنون سلامت باشي.
مامان شازده امیرحسین
12 اسفند 91 16:41
مبارکت باشه خاله جون
ایشالا خریدای طلا برا عروسیت...


ممنون
مامان شازده امیرحسین
12 اسفند 91 16:42
سلام الهام جون یه سری به وبلاگمون بزن! اونجا برا بهترین دوستامون مسابقه داریم منتظرت هستم
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:05
عزیزدل خاله مبااارکت باشه دست مامان بابا درد نکنه ایشالله به شادی و سلامتی بپوشی و مامانت از دیدن تو شکلات خوشمزه لذت ببره


سلامت باشي خاله ي مهربون
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:07
عزیز دلم زود به حرف اومدی ها معلومه مامان الهام سرتو خورده
ولی نتیجه داده
قربون دهن کوچولوت برم من


اره انقده حرف ميزنه و ذوق ميكنه
مامان ساینا
17 اسفند 91 10:09
ایشالله همیشه سالم و برقرارا باشین
راستی ساینا هم مثل اون ساق شلواری و بلوز شلوار مشکیه البته رنگ سفیدشو داره مطمئنم به تیانای خوشکلم خیلی میاد بپوش براش عکساشم بزار ما هم لذت ببریم


ممنون
چه تفاهميييييييييييييييييي
حتما