تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اينم عكسها

1391/11/19 23:14
نویسنده : مامان الهام
562 بازدید
اشتراک گذاری

يه چند تا عكس با هم ببينيم عزيز دلم

گذاشتمت تو كالسكه تا بيشتر حواسم بهت باشه

اما انقده كش و قوس رفتي كه پاهات از كالسكه زد بيرون

عادت داري وقتي ميري تو گهواره كه بخوابي

سريع دستاتو ميكني تو دهنت

مثلا خوابت ميومد و ميخواستي بخوابي

اما از من بيدار تري

اينا رو واست خريده بوديم

اين اويز رو هم خريديم كه خيلي دوسش داري

همه ي زندگي مامان و بابا: هميشه بمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 91 11:08
سلام سلام جیگر خاله چقدر بزرگ شدی دختر شیرازی قربونت برم که هر روز خوشگل تر از دیروز به خدا از نگاه کردنت لذت می برم مامانی اسپند دود کن برا دخترمون. می بینم که در دری شدی خاله ایشاله همیشه خوش باشین
الهام جون از بابت پیغام هایی که گذاشته بودی بی نهایت ممنونم. خدا رو شکر، جلسه دفاع فوق العاده ای بود و با نمره 20 فارغ التحصیل شدم. در اسرع وقت خاطرشو توی وبلاگ دیانا میذارم. بازم ممنون که به فکرم بود. دوستون داریم


سلام عزيزم .
مرسي لطف داري .
ما هم دوستون داريم
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:55
الهیییی قربون جفت چشات برم من که اینجوری نگاه میکنی عروسک
جون دلم خوردنی


خدا نكنه
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:56
سلام الهام جونم خوبی خدارو شکر؟
تیانای من خوبه؟ خانوم تر شده؟
الهی فداش شم من


سلام عزيزم خوبيم ممنون
اره چه خانومي ،كمكم ميكنه تو كارها
مامان ساینا
19 بهمن 91 14:56
الهام جون بدو بیا وبلاگم به مسابقه دعوت شدی عزیزدلم


اومدم
مامان ساینا
20 بهمن 91 0:00
عزیزم کار خاصی نباید بکنی..این ۱جورایی فقط شرح دلایلت از عضویت در نی نی وبلاگِ که اسما بهش گفتن مسابقه وگر نه به نحظرم مسابقه نیست.اما میتونه ۱پست جالی و قشنگ براتیانا جون باشه تا انگیزه مامانش رو از عضویت و ثبت خاطراتش بدونه
خاله صبا
13 اسفند 91 15:45
الهیییی من فدات بشم دخمل نازنینم شیرین عسلم ماشالا بزرگ شدییی میبوست هزارتااااااااااا


قربونت برم دلم يه ذره شده واست
بوس بوس بووووووووووسسسسسسسسسسسس