تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دختر باهوش من

1391/11/17 22:47
نویسنده : مامان الهام
356 بازدید
اشتراک گذاری

   دختر زيباي من سلام

اينروزا تو خونه خيلي حوصله ات سر ميره و فقط دوست داري بغل باشي  و بچرخي .

ديروز ميخواستيم بريم خيابون تا واست خريد كنيم ،وقتي امادت كردم گذاشتمت تو گهواره تا اماده بشم داشتي واسه مي مي گريه ميكردي اخه خوابت ميومد،اهميت ندادم و گفتم تو ماشين بهت ميدم

وقتي رفتيم تو ماشين متوجه شدي و هر كاري كردم مي مي نخوردي و گريه ميكردي تا بلندت كنم ،بيرون رو ببيني .

الهي قربونت بشم كه انقده باهوشي.

واسه خريد هم اصلا اذيتم نكردي ،فقط برگشتنه گريه كردي واسه مي مي كه خوردي و اروم خوابيدي .

دورت بگردم كه بي تو و بابايي زندگي واسم هيچه و معنايي نداره.

الهي كه جمع 3 نفرمون هميشه پا بر جا باشه و خوشبخت در كنار هم زندگي كنيم .

عكس از خريد رو بعد ميذارم .

دوست دارم عشق زميني من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
19 بهمن 91 14:54
الهام جون مشکل منم دقیقا همین حوصله سر رفتنه..
ساینا خیلی زود اسباب بازیاش براش تکراری میشن همین طور اون محیطی که توش هست
سریع باید همه چی رو تغییر بدیم
حتی تازکی بغل هم آروم نمیگیره
البته بازی با بچه هرو خیلی دوست داره
تیانا جونمم همینجوره به نظرم دلیلش همین هوش زیادشون باشه..تیانا جونمو ببوس خاله دلش براش نگ شده بود


اره دقيقا همينطوره،
خونمون هم كوچيكه كه مزيد بر علته .
چشم ،ما هم شما رو ميبوسيم