تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

گفتي د د

1391/11/13 0:00
نویسنده : مامان الهام
275 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ي كوچولوي ماماني عاشقه ايني كه يكي باهات حرف بزنه.

اگه كسي باشه و بهت محل نذاره با دراوردن صدا توجهشو به خودت جلب ميكني تا با هم گپ بزنيد

ميگي اوقه ،اونقه و د د..................

امروز تو بغلم بودي كه 2 بار با اختلاف چند ثانيه گفتي د د

خودمو كشتم بس كه ذوقت رو كردم قربون دخترم بشم.

الانم كه دارم مينويسم ،چنان دست و پا ميزني كه نفس نفس ميزني.بغلت كردم اما پاهاتو مياري بالا روي تخته كيبورد.

با دستات بازي ميكني و سرگرم ميشي ،وقتي ميذارمت تو گهواره تا بخوابي دستاتو ميخوري و ملچ مولوچ راه ميندازي.

داشتم پوشكت ميكردم تا بخوابي به صورتت كرم زدم ؛چنان ذوقي كردي(با صدا) كه قند تو دلم اب شد .

الهي من فداي ثانيه به ثانيه عمر تو بشم فرشته كوچولوي خونه ي من.

 

عاشق اينجور خوابيدنتم

 

 

تيانا با موهاي فشن

 

 

تيانا با موهاي يوناني

 

 

داشتم همراه اهنگ واست ميخوندم ببين چه ذوقي كردي

 

 

تو خواب چرخيده بودي سمت تشك ماماني

 

دوست دارم عشق و اميدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
13 بهمن 91 0:18
مامان ساینا
14 بهمن 91 21:03
عزززززززززززززززززززززیزم
الهی من فدای د د گفتنت خاله
قربون چشمای نازت معلومه تو هم مثل ساینا عاشق آهنگ گوش کردنی
الهی فدات شم من تیانا جونم دوستت دارم


مرسي ،اره خيلي دوست داره
مامان اميرحسين
18 بهمن 91 0:17
الهي قربونش برم با اون خنده هاش،با اون موهاي فشنش،با اون خواب معصومانش..


مرسي خدا نكنه