تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دختر خاله جونت زميني شد

1391/11/8 10:20
نویسنده : مامان الهام
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم فرشته كوچولوم

اينروزا كه خوبي و برامون خوب ميخندي و خوب ادا و اطوار ميريزي .

الهي كه دورت بگردم .

ديروز فرشته ي خاله جون سميه هم زميني شد .مباااااااااااااااركهههههههههههههههههههه.

قربونش برم كه خيلي ماهه.شما دو تا دقيقا 77 روز با هم اختلاف داريد.

الهي دورت بگردم كه خيلي گرسنه بودي و واسه شكم گريه ميكردي اما پستونك خوردي و اروم شدي.

 

اينم جگر گوشه ي خودمه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اين لباس رو يه دفعه تو كمدت ديدم وقتي پوشيدم برات ديدم كه داره كوچيك ميشه           

اندازه الانته

 

 

الهي من دورت بگردم شكوفه ي بهاري

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سحر
8 بهمن 91 11:21
وااااااااااااای خدایا این همون تیانای خودمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی دورت بگردم خیلی ناز شدی جیگرطلا


اره پس چي فكر كردي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نكنه خاله جون
خاله سحر
8 بهمن 91 11:27
این عروسک کوچولو رو ببین چه نااااااااااااااازه خانوم خانومااااااا اومدنت گلبارووووووون


الهي قربونش برم كه خيلي نازه
مامان ساینا
8 بهمن 91 17:36
الهام جون مبارک باشه:-* دلم برا این جگر گوشه قد ۱نخود شده بود الهی قربونش برم من چقدر بزرگ شده چقدر خانوم شده هزارماشالله.:-*


سلامت باشي.
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونش برم من
مامان وندا
8 بهمن 91 23:23
موش بخوردت با این لباس خوشملت الهی جیگر فرشته ی تازه ورودمون


من خودم موشا رو ميخورم.............
چه ماهه اين عروسك...
فلوریا مامان دیانا
10 بهمن 91 9:29
سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممم، سلام جیگرم خاله چقدر بزرگ شدی بالاخره ازادت کردن هاااااااااااااااااااااا دیگه اثاری از کلاه توی عکسات نیست. خاله جون اجازه میدی لپاتو بچینم قدم دختر خاله ات مبارک برو موهاشو بکشو پستونکشم بردار فدات شم تیانا جون
سلام به مامان الهام عزیز، خانومی شرمنده که دیر سرزدم شدیدا سرم شلوغه. ایشاله 17 بهمن دفاع می کنم واسه همین درگیر کارهای پایان نامه ام هستم. واسه دختر گلم اسپند دود کنو از طرف منو دیانا ببوسش


سلاااااااااااااااااااااااام خاله جون ديدي بزرگ شدم؟
مرسي كه راهنماييم كردي .
سلام عزيزم انشالله موفق باشي و بسلامتي تموم كني .
چشم ،منو تيانا هم ديانا و شما رو ميبوسيم.
مامان فرشته کوچولو
10 بهمن 91 15:48
واییییییییی چقد این لباس به دخملمون میاد ا روز به روزم که داره تو دل برو تر میشه


خاله من خوشكلم همه چي بهم مياد
مرسي خاله جون
نایسل
11 بهمن 91 7:30
اول یه سلام گنده هزار ماشالله عزیزممم چشت روشنننننن چقدر نازه قربونتتتت بشممم خیلی مراقب خودت و فرشته ناز ناززی ات باشششش بببخشدی اینقدر دیر اومدممم نی نی جدیدااا مبارککککک خیلیییییییییییییییییییییییییییییی کلی وندا رو هم بببوس به مامانش سلام برسون دوست دارمممم مراقب خودت باشششش
نرگسی
13 بهمن 91 0:19
قدمش مبارک باشه عزیزمممممممممممم ..


مرسي
روزي خودت باشه ايشالله