تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

مريض شدي عمر مامان

1391/9/24 18:58
نویسنده : مامان الهام
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي قشنگ من ؟

الهي دورت بگردم كه نميدونم چي شد كه اينجوري شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه شب خيلي نا ارومي ميكردي با هر بد بختي كه بود خوابوندمت و راحت تا صبح خوابيدي و چند باري هم شير خوردي .تا اينكه روز 5 شنبه متوجه شدم موقع ادرارت نا ارومي و گريه ميكني .اول فكر ميكردم اينجوريه اما بعدش مطمئن شدم ساعت 12 شب بود برديمت كلينيك ،وقتي دكتر چك كرد گفت  كه پاهات يه كم ملتهب شده و عفونت ادرار خفيفي هم داري و بخاطر همين گريه ميكردي .

برات سفالكسين و پماد تجويز كرد تا بموقع برات استفاده كنم از صبح اصلا گريه نكردي خدا رو شكر و اين بيان ميكنه كه بهتري .

الهي بميرم برات مادري كه ديشب تا صبح نخوابيدي و همش رو دستام ميچرخوندمت.هرچه فكر ميكنم من هيچ كوتاهي نكردم و خيلي مراقبتم دردت به سرم ،نميدونم چرا اينطور شدي ؟

ايشالله هر چه زودتر خوب بشي كه عمر من داره تمام ميشه.

دوست دارم دلبندم و از خدا سلامتيت رو ميخوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فلوریا مامان دیانا
24 آذر 91 19:51
ای جااااااااااااااااااااااااانم، ایشاله هیچ وقت مریضی به سراغت نیاد خاله جوووووووووووووووووون مامان الهام اینم ارز معنی شعرم: قیزیل گولم در منی مخمل اوسته سر منی الله اوزی شاهدی چوخ ایسترم من سنی گل قرمزم منو بچین روی مخمل پهنم کن خدا خودش شاهده که من تورو خیلی می خوام
نرگسی
25 آذر 91 1:45
الهـــــــــــــــــــــی عزیز دلمممممممممممممممم خداروشکر که بهتری گلم ایشالله که زود زود زود زود خوب تر بشی عزیزم .. آره مامانی خیـــــــــــــــــــلی نازه .. خدا براتون حفظش کنه ..
نرگسی
25 آذر 91 1:47
مامانی موقع کوچیک کردن سایز عکسا عددی که وارد میکنی هر دو عدد رو یکی بزن تا عکسا خوب آپلود بشه .. یه بار امتحان کن ..
فرزندما
25 آذر 91 7:42
ای جانم ... واقعا این حس مادرانه چه حس قشنگیه... از لحظه ای که میفهمی تو وجودته استرست شروع میشه...انشاالله خدا همه مادرا رو حفظ کنه...
مامان ساینا
25 آذر 91 14:06
الهی بمیرم دیدم چندروزیه خبری ازتون نسیت پس دلیلش اینهالهام جون عزیز دلم، قشنگ درکت میکنم آخه ساینام دقیقا تو همین سن مریض شد و1ویروس گرفت..تورو خدا خیلی مواظبش باش 1دکتر درست حسابی ببرش.. خیلی خطرناکه.. ایشالله که خیلی زود خوب میشه مواظب خودتون باشین
ما رو هم بی خبر نزارین


مامان ساینا
25 آذر 91 14:10
تو این سن مدفوعشون 1کم شله.. به همین دلیل بای زود به زود عوضش کنی و هر بارم که عوضش کردی با 1تیکه پنبه و آّپاشو خوب تمیز کن..اگه کرم هم به پاش میزنی باید هر دفعه کاملا کرم رو از وسط پاش پاک کنی و دوباره براش بزنی.. دکتر ساینا میگفت یکی از دلایل عفونت موندن همین کرم هسته..
من نگرانشم خوب شد بهم خبر بده


خيلي نگرانم .بخدا هيچ كوتاهي نكردم .
نميدونم چرا اينجوري شد .
براش دعا كن