تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

فرشته ام ميخواد زميني شه

1391/8/17 22:32
نویسنده : مامان الهام
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولوي من

قربونت برم كه قراره 3 روزه ديگه زميني شي و بياي تو كانون خانواده و گرماشو دو چندان كني

امروز نوبت اخرين ويزيتم بود ،با خاله ميترا رفتيم معرفي نامه از بيمه گرفتيم و بعد هم رفتيم تا ويزيت شيم بعد از كلي انتظار دكتر چكمون كرد خدا رو شكر هم من خوب بودم و هم تو

ميدوني وزنم به 78 رسيده حسابي ورم كردم ،طوريكه راه رفتن و نشستن و خوابيدن برام خيلي سخت شده

اما چه ميشه كرد ،بايد تحمل كرد .

امروز تشكيل پرونده هم دادم ،دكتر بيهوشي هم ويزيتم كرد و گفت كه به صلاحه كه بيحسي بگيرم اما من مخالفت كردم و گفتم ميخوام بيهوش باشم .

قرار بر اين شد كه شنبه 20 ابان ماه صبح ناشتا برم بيمارستان و يه سري ازمايشهاي قبل عمل رو انجام بدم و صبح يكشنبه 21 ابان ماه ساعت 6 برم و تو نوبت بمونم واسه عمل تا خانوم دكتر تو عزيزم رو بذاره تو بغلم

خدايا چقدر خوشحالم ؛ايشالله ني نيم سالم باشه .خدا روبه اين لحظه شيرين قسم ميدم كه همه مادرها اين لحظه و حس رو تجربه كنن.(امييييييييييين)

شما هم برام دعا كنيد تا زايمان راحتي داشته باشم.

تياناي گلم ،همه وجودم؛ عاشقانه دوست دارم و بي صبرانه منتظر لحظه تولدتم

قربونت برم دختر نازنينم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
18 آبان 91 0:15
مبارکه عزیزم

ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد


ممنون
ايشالله ،سلامت باشي
مامان ساینا
18 آبان 91 12:11
عزیز دلم بالاخره وقتش رسد..ایشالله به سلامتی زایمان کنیاصلا استرس نداشته باشی فوق العاده راحتهمنتظر دیدن روی ماه دخترمونیم زودی عکسشو بزار


مرسي عزيزم
سلامت باشي
فرزندما
19 آبان 91 11:31
وای انشالله به سلامتی عزیزم... برا منم دعا کنی



سلامت باشي .
محتاجم به دعات
مامان وندا
20 آبان 91 10:55
هورااااااااااااااااااااااا گل دختری داره میاد......ایشالا خبر سلامتی جفتتون