تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

اشك شوق

1391/4/6 16:29
نویسنده : مامان الهام
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم .نميدوني الان كه دارم از تو و براي تو مينويسم چه احساسي دارم .دوست دارم از خوشحالي داد  بزنم ؛دارم اشك شوق ميريزم .

نفس مامان ديروز با خاله سوسن رفتيم دكتر خيلي منتظر بودم تا اينكه نوبتم شد .خانوم دكتر سونو رو ديد .از همه چيز راضي بود .واسه جنسيت تو نازگلم كه نگران بودم ،گفت كه نبايد هيچ استرسي داشته باشم اخه بعضي بچه ها تا ماه 6 يا حتي 7 مشخص نميشن

.بعد خوابيدم تا صداي قلبتو چك كنه اما يه جا بند نميشدي قربون شيطنتات برم تا اينكه بعد از كلي گشتن صداي قلب كوچولوتو شنيدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے       .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

واي ماماني نميدوني يه ريز قربون و صدقت ميرفتم .دكتر ميگفت با اين شيطنتات جاي هيچ نگراني نيست .1 ماه ديگه نوبت دكتر دارم تا جواب سونو رو هم ببرم.

الهي كه من هميشه شاهد بزرگ شدن و خوشحاليت باشم نفس مامان .

دنيا دنيا دوست دارم دلبندم .

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامانی
6 تیر 91 16:33
سلام دوباره عزیزممممممم
خب خدارو هزار مرتبه شکرت که نی نی جون سالمه
وایییییییییی چرا بعضی بچه ها دیر مشخص میشن اخه؟
من اگه طه اینطوری بود اعصاب واسم نمی موند دیگه
اخه شایدم ببخشا طرف الت تناسلیش پشت به سونو هس به خاطر همون نمیبیننش
البته اگه تکون بخوره که میگی میخورد باید دیده میشد اخه الان کاملا مشخص شده والا از دست دکترا
سونویی که من میرم خیلی دقیقه همه راضین برامنو هفته 13 کاملا به طور قطعی گفت پسره
برام این نی نی تو واقعا سوال شده به هر کی گفتم شاخ در اورد گفتن مگه میشه جنین به این سن مشخص نشه
در هرحال فداتشم ایشالا نی نی نازت بیاد بغلت
خصوصی ها هم اینکه همه نبینن دیگه فقط خودت بخونی


اين ني ني من خيلي مغروره . ميخواد همه رو سوپريز كنه .نميدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يه چيزي :من خيلي كم حركتهاشو متوجه ميشم اما دكتر كلافه شده بود .
مامان شیدا
6 تیر 91 18:40
عزیز دلم خوشحالم که نگرانیت رفع شد. خداروشکر که سالمه سالمه. خیلی مواظب نی نی گوچولومون و خودت باش


واقعا خدا رو شكر .داشتم ميمردم .شما هم مواظب شيدا جون باشيد چيزي نمونده بگيريش تو بغلت.
بووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس
نرگسی
6 تیر 91 20:56
خداروشکر ..


ممنون عزيزم .ايشالله ني ني خودت
helma
7 تیر 91 0:01
vaaaaaaaaaay mobarakeeeeeeeeeeeeeeee
azizam kheili khoshalam kardi khale jonam


قربونت برم عزيز دلم .نميدوني چه حس قشنگيه.بوس
واسه كنكور اماده هستي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق بشي خاله جون .دقت كن.
مامانی درسا
7 تیر 91 1:01
خانمی دیدی بیخود نگران بودی خداروشکرعزیزم خیلی برات خوشحالم قربون اون قلب کوچولوش


مرسي ماماني .درسا جون چطوره ؟بازم در صدد كاراي جديد هست ؟جيگرش برم
مامان وندا
7 تیر 91 1:45
الهی جیگرت برم که دل مامانی رو شاد کردی


ميسي خاله جون .باور كن شيرين كاريهاي وندا رو ديد خودشو نشون داد
مامانی
7 تیر 91 9:06
بسم رب المهدی سلام مامانی خوب رومهربونم بروزم منتظر حضورتم عزیزم
مامانی
7 تیر 91 9:53
سلامممممممممممممم
من از دوماهگی تکونای طه رو به طور واضح به صورت ضربان حس میکردم الان که دیگه

من متولد 70 هستم یعنی داخل 21 دسالگی
تو چی؟


سلام ماماني .منم تا نزديكاي 3 ماهگي شكمم ميزد به صورت ضربه اي ،طوريكه اگه موبايل ميذاشتم رو شكمم ميپريد.من متولد 64 هستم
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 0:13
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$ همیشه شاد باشی عزیزم.خصوصی داری...
نایسل
8 تیر 91 14:04
ای جان دلم عزیززز دلم بهت تبریک میگم آخییییییییییییییییییییییییی
نمیدونم چرا حس میکنم نی نی تو دختره من عاشق دخمل های ناز نازی هستم وای وای


تو دومين نفري هستي كه ميگي ني نيم دختره.همه ميگن پسر داري
نایسل
8 تیر 91 14:04
راستی چی بگم خب آدم غصه میخوره دیگه



نبينم غصه بخوري
نایسل
8 تیر 91 14:05
5 تاش پاس یکی افتاده یکی تو مرزه بسته به استادم داره


اي دختر بهت چي بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگم افرين يا بگم ايييييييييييييييييييييي تنبل
نایسل
8 تیر 91 14:05
قربونت برم مهربون من که به فکر منی
نرگسی
8 تیر 91 16:11
مرسی عزیزممممممم ..
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 17:28
عزیزم خصوصی داری...


منتظر مطلب خصوصيتون هستم
مامانی
8 تیر 91 19:14
سلامممممممم مامانی خوب ومهربون خوبی عزیزم؟ بروزم منتظرتم
مامانی درسا
9 تیر 91 11:15
ای جونم چه خوابی ..... خوبی خانمی نی نی گلیت خوبه ..... هزار تا بوس واسه مامانش یکیش واسه خودش 999 سهم نی نی


سلام مرسي خدا رو شكر خوبيم .شما چي ؟از الطاف درسايي جون بهره مند هستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سها
9 تیر 91 17:50
خيلي حس قشنگيه شنيدن صداي قلب ني ني كه نمي توني ببينيش ... به سلامتي عزيزم ...


مرسي خانومي .بوس واسه سها جونم
بووووووووسسسسسسسسسسسس
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 23:32
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 1:56
سلام گلم وارد وب نی نی شکلک که شدی یه پست هست با عنوان نی نی خانه دار اونجا رای خودتونو همراه با آدرس وب خودتون در قسمت نظرات ارسال کنید .کد نمی خواد فقط اسم بنویس .مرسی خاله گلی که بهم رای می دین.
نسترن
11 تیر 91 9:30
ای جانم پس حسابی بزرگ شده انشالله هر چی هست جنسیتش فقط صحیح وسالم باشه


اره اگه بدوني چه شيطوني شده .اروم و قرارو ازم گرفته جيگرش برم
نایسل
11 تیر 91 20:46
قربونت برم چقدر کنجککاو شدم صفورا جونو بببینیممم بوسسس
نایسل
11 تیر 91 21:41
خداروشکر امتحانام تموم شددد
اره راحت شدم
مرسی گلممم
بوسسسسسسسسسسسس
تبلتم قابل ندار ه


خدا رو شكر .ايشالله موفق باشي.
اين صفورا كه ميگم خودمم سالي يه بار نميبينمش .(بلا به نسبت تو ببخشيد :ازبس ... تشريف داره )بازم ببخش جسارت نشه


تب لت هم مباركت باشه بهتر از اينا رو بخري عزيزم .
بوووووووووووسسسسسسسسسس


مامان زهره
12 تیر 91 9:21
ممنون مي شم اگه به محمد سپهر راي بدين آخه توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده اينم آدرسش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان تنها
15 تیر 91 2:44
اى کاش روزهاى «غفلت» ما از شب هاى «غيبت» او طولانى تر نبود. حتى اگر امام از چشم ما غايب باشد، باز هم ما از چشم او غايب نيستيم. ... *در اين روز مبارک دعا کنيم از منتظران حقيقي مولا باشيم* عيد بر شما دوست عزيزم مبارك