تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دومين محرم

1393/8/12 15:32
نویسنده : مامان الهام
614 بازدید
اشتراک گذاری

السلام عليک يا اباعبدالله

دومين محرمت رو داري نظاره ميکني

،تاسوعا و عاشوراي امسال هشت روز قبل از تولد دوسالگيته.

امام حسين نگه دارت باشه.اوضاع و احوالت روبراهه .بهانه گيري هات ،بيشتر شده.

يه جورايي حکومت و رياست ميکني.اما گاهي اوقات حوصلمو سر ميبري .يه بيماري ويروسي  چهار روزه گرفتي که خدارو شکر برطرف شد.اين مدته که گذشته خيل خريد داشتي که متاسفانه عکسشون رو واست نذاشتم.اتفاق هاي زيادي هم افتاده ،مثلا عروسي پسر عموم که خيلي خوش گذشت بهت و فقط ميرقصيدي،و اينکه عمه اومد خونمون و آدرينا رو ديديم. دوسش داشتي و باهاش بازي ميکردي.جمله بنديت کامل شده و خيلي روان صحبت ميکني .اينروزا داري روي ضمير مالکيت"من "تمرين ميکني و همه چيز رو به خودت نسبت ميدي ،مثلا:ببينم من،بخورم من ،صحبت کنم من و......يه سي دي اموزش زبان هست که خاله جميله بهت داده ،بصورت شبانه روزي نگاش ميکني .ازش چيزايي ياد گرفتي ،تان ،تون، تِن .مثلا ميخواي بشماري .....وان، تو ،تري، تِن.شهر بازي هم رفتيم که خودت بهانه داشتي بريم فَلَک و قطار ،که خيلي هم خوش گذشت.به سي دي خريدن هم علاقمند شدي و ميگي :سي دي ندالَم بليم بخلَم.تا ميبيني پاهامو دراز کردم ،بهم ميگي چازانو بشين زشته.يا اگه کسي حرف بد بزنه ميگي نگو زشته اَدَب،منظورت بي ادبه.خلاصه که من قربون ادب و شعورت برم.ساعت خوابت تنظيم نيست و شبها حسابي کلافم ميکني که اميدوارم درست بشه .وقتي غذا ميخواي ميگي اُلُسَّمه يعني گرسنمه .جديدا گيتاريست هم شدي .ببين اينم عکسش:

 

گوشيمو برميداري صورتت رو ميچسبوني به صورتمو عکس دوتايي ميگيري.کلّاً عاشق عکس گرفتني.

 

عکس دوتاييمون که صورت خودمو کات کرد

 از خودت عکس گرفتي

 

اموزش زبان ساعت  دو شب

 

 

 

 شهر بازي با ساينا

 

 جديدا به همه ميگي عززازه ،يعني عليزادهمثلا مامان جون عززازه ،خاله جون عززاده و....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

،

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان آرمیتا
20 آبان 93 7:59
روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است تولدت مبارک عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون از لطفتون ،و شعر بسيار زيباتون
مادر بزرگ
20 آبان 93 11:18
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالاه صد ساله بشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید