تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بهونه پرستش

1393/5/15 0:58
نویسنده : مامان الهام
642 بازدید
اشتراک گذاری

فداي دختر شيرين زبونم بشم که ماشالله خيلي استعداد داره و باهوشه،در ضمن خيلي هم شيطون.اما من همه جوره ميپرستمش و دوسش دارم،.موتور ،ماشين،خوردش،اچين واچين،ايوور(انگور)،آر آر(قار قار)،ميو ميو،ادا ادا(قدا قدا) ،خورشت،امز (قرمز) ،تشي(ترشي)،خرس،باشش(بالش)،نکون(نکن)و....به لغت نامه ات اضافه شده،هر چيزي بهت ميگم سريع ميگي:باسّه،(باشه).غذا که ميخوري ميگي: الا شوت يعني الهي شکر و به مامان هم ميگي ميسي،يعني مرسي.مرواريد يازدهمت الان که متوجه شدم جوونه کوچولويي زده،دندان نيش سمت راست ،رديف بالا.دندان نيش سمت چپ بالا هم کم کم داره بيرون مياد.مبارکت باشه عزيزم.

از صبح تا ظهر فوق العاده دختر خوبي هستي ،اما از،ظهر که بابات مياد يه کم لوس ميشي و بهونه گيري ميکني.واسه بابات ناز مياي.به عملکرد گوشيم کاملا وارد شدي و باهاش سرگرم ميشي.خودت فيلم و عکس ميذاري و ميبيني،به دلخواه خودت .خدا کنه ماماني هميشه سالم باشي و لبات خندون و من بتونم مامان خوبي واست باشم.به خاطر همينه که ميگم لايق پرستيدني نفسم.دوست دارم.

 

 

 

 

 

ميخواي بري حمام.

 

روز جمعه 10 مرداد داشتيم ميرفتيم باغ ،واسه اولين بار بدون مي مي خوردن خوابيدي.

 

اولين روسري دخترم که خيلي دوستش داره و ذوقشو مبکنه.

 

 

 

 

با لوگوها حسابي سرگرمي و دوستشون داري.

 

پسندها (9)

نظرات (4)

مامانی درسا
16 مرداد 93 2:49
ای جون دلم هزار ماشاالله به تیانا باهوش هزار ساله بشی عزیزم ....
مامان ریحانه
16 مرداد 93 9:44
خیلی دخملی ناز و بامزه ییه خدا برات نگهش داره عزیزم
مامانی امیرحسین جونی
19 مرداد 93 22:04
تیانا جونم مرواریدت مبارک عزیزم چه بامزه میگه کلمه ها رو الهام جون دیگه دخمل باباست نازش خریدار داره از طرف من ببوسش
سحر
21 مرداد 93 10:34
سلام.خیلی دخترخوشگلی دارید.ماشاالله. بهم سربزنیدوبانظراتتون منوخوشحال کنید.