تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/3/5 23:34
نویسنده : مامان الهام
295 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوي من سلام قربون اون وجودت بشم كه دايم منو اذيت ميكني.شکلکهای جالب و متنوع آروین niniweblog.com

امروز هم بد حالمو گرفتي باشه عيب نداره .چقدر حالم بد بود اما رفتيم باغniniweblog.com

. بهتر شدم و تا تونستم از وجودت لذت بردم ملوسم.خيلي جات تو بغلم خاليه گرچه بدنيا كه بياي نميذارن بغل خودم باشي. اما واسه ديدن و بوييد ن و بوسيدنت لحظه شماري ميكنم شکلکهای جالب و متنوع آروین.بابا هم حسابي دلش بيقراره و منتظر اومدنته تا بغلت كنه و لذت ببره

                   niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 0:56
عزیزم می دونم چه حسی داری همیشه منتظر لحظه ائی هستی تا نی نی نازتو بغل کنی اون لحظه شیرین ترین لحظه زندگیت می شه.


واي با فكرشم قند تو دلم اب ميشه چه برسه به بغل كردنش
مامان وندا
6 خرداد 91 3:16
مامانی میاد عجله نکن از همین لحظه ها هم لذت ببر که بعد دلت میخواد باز تکرار بشه


روز به روز بي تاب تر ميشم.واي دلم اب ميشه وقتي به وندا فكر ميكنم.ميدوني كه چه حسي دارم
خاله خوررر ت جمیله
6 خرداد 91 14:39
وتییییییییییییی جیگرت برم که با این حرفات دلمو اب میکنی خالههه


دلت اااااااااااااااااااببببببببببببببب
هلما
6 خرداد 91 15:05
قربون وجودت برم نینی خاله خاله الهامم خیلی دلم واسه اون حالت چهرت که حالا دیگه مثه مامانا شده تنگه قربون خودتو نینی عزیزت برم منننننننننننن


قربونت برم منم دلم تنگه برات.ايشالله زودتر ببينمت. دوست دارم
هلما
6 خرداد 91 15:22
vay vay k in safharo 100000000000 bar khoondam ama sir nemisham khale ba harfat delam ghash mireeeeeeeeeeee


دورت بگردم ايشالله اول فارغ التحصيليت بعدشم شوشو و بعدشم يه ني ني مثل ماه
مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 15:28



مرسي.ارينا رو ببوسين