تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

احوالات تيانا

1392/1/11 0:14
نویسنده : مامان الهام
289 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز نازيِ من سلام

خدا رو شكر بهتري و فردا اخرين روز داروهاته.

از شب 4 شنبه سوري يه سرما خوردگيِ كوچولو گرفتي و خوب شدي

اما 3-4 روزه كه باز مريض شدي و داروهاتو تكرار كردم و تا فردا بهت ميدمشون.

از روز اول عيد عمه فاطمه اينا اومدن تا با هم بريم كيش اما

بخاطر تو نتونستيم بريم اخه هم تو اذيت ميشدي و هم من .

تو خيابون هم كه ميرفتيم همش گريه ميكردي .

روز چهارم عيد رفتيم بهشت گمشده اما انقدر سرد بود كه از زير پتو بيرون نياوردمت .

اين 2 نفرهلن دختر دايي قاسم(سمت راست)

و غزل دختر عمه فاطمه(سمت چپ) هستن

 

 

امسال عيدمون با وجود تو يه رنگِ سبز  به خودش گرفته و خونمون مثلِ بهشت شده.

هميشه زنده باشي گلِ بهاريِ من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
11 فروردین 92 3:17
عزیزم الهام و تیانا گلم
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک


مرسي عزيزم
عيد شما هم مبارك
الهام
11 فروردین 92 15:57
سلام الهام جون
چرا مواظب دختري نبودي!!!؟؟
سرما بهش دادي خورد؟!
ايشالا خدا براتون حفظش كنه اين دختر نانازو...


خدا مرگم بده اگه كوتاهي كرده باشم.
ممنون
الهام
11 فروردین 92 16:00
بابا نميخواي ما رو تو لينكا يه ذره بياري بالا تر!؟
بيار...
راستي آهنگ خيلي قشنگي رو وبتونه بلا ها؟؟!!


اوردم عزيزم
من اصلا در جريان اين اهنگه نيستم
نميدونم چه جور اومده رو وب