تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

70 روزه شدي

1391/11/2 14:40
نویسنده : مامان الهام
370 بازدید
اشتراک گذاری

دختر 70 روزه ي من ؛عمرم سلام

تياناي  ناز مامان روزها حسابي دختر خوبيه

يا خوابيده يا ميخنده .اما وقتي شب ميشه يه كم اخمو ميشه و

بد خلقي ميكنه و تا نيمه هاي شب بيدار ميمونه و نميذاره مامان الهام بخوابه.

ماماني هم چون عاشق تيانا جونشه در بست در اختيارشه و كوچيكه دخمليه.

الان كه دارم مينويسم تو بغلمي يه كم

مي مي خوردي و ارومي و  داري به مانيتور نگاه ميكني.

اينم عكساي 70 روزگيت قربونت برم عسلم.

 

چه نهيبي دادي بهم                                                              بازم عكس نگيرم؟؟؟؟؟؟؟

 


            قربون نيشخند زدنت                                              قربون قد و بالات ماماني   

                                           تو نفسسسسسسسسسسسمي               

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

saba
3 بهمن 91 15:36
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان وندا
3 بهمن 91 16:38
جیگر همه ی کارات عزیز دلبند
مامان سها
4 بهمن 91 1:25
عسل خاله خوبی ؟
الهی فدات شم بااین رکابی ات
مواظب خودت باش خاله
دوستت دارم



مرسي
چشم؛ما هم دوستون داريم
خاله سحر
7 بهمن 91 20:59
تیانای کاراته کار دخمل نازی نازی خیلی جیگر شدی عزیز دلم ما که کلی ذوقتو کردیم خاله جونم واسش اسفند بریز رو آتیش واسه عروسکت


حواست به خودت باشه تا نيومدم............
ممنون.چشم