تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

بدون عنوان

1391/2/27 0:38
نویسنده : مامان الهام
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم عمو مصيب و زن عمو از مكه اومده بودن و شام دعوتشون بوديم .وقتي كه رفتم بعد از يه مدت طولاني فاميلهامو ديدم همه بخاطر وجود نازنينت تو شكمم بهم تبريك ميگفتن و ذوقتو ميكردن.عصر هم خاله ناهيد و متين از وجودت خوشحالي ميكردن .دوست دارم جيجر مامان.انشالله براي از زيارت اومدن اقا جون و مادر جون تو بغلم باشي.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

                                           niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
27 اردیبهشت 91 8:55
ایشالله
نایسل
27 اردیبهشت 91 10:44
عزیزز دلم رو وب براتون وی پی ان رایگان گذاشتم بیا
مامان تنها
28 اردیبهشت 91 18:50
مامان الهام جون ممنون كه به وبم سر زدي آدرس وبتو نزاشته بودي برام گمت كردم از تو وبلاگ نرگسي جون پيدات كردم منم با افتخار لينكت كردم عزيزمممممم


سلام عزيز دلم .اوضاع و احوالت چطوره؟چه عجب پيدات شد!!!!!!!!!مرسي از لطفت