تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

21 روزگيت مبارك

1391/9/11 13:13
نویسنده : مامان الهام
262 بازدید
اشتراک گذاری

عمر ماماني سلام قربونت بشم خوبي عزيز دلم؟

21 روزگيت مبارك نفسم الهي هميشه سالم باشي كه من طاقت ندارم ناراحتيتو ببينم.

واي ماماني نميدونم چطوري احساساتم رو بنويسم برات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از معصوميتت ؛ صبوريت ؛خنده هات ؛سلامتيت؟؛زيباييت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از چي و از كدومشون؟؟؟؟؟؟؟

خدا رو هزاران هزار بار شكر

5 شنبه شب همكاراي بابايي به ميمنت تولد تو اومدن خونمون تو رو ببينن البته با خانومهاشون

تو انقده دختر خوبي بودي كه همشون عاشقت شدن

الهي دورت بگردم

ديروز جمعه هم خاله ميترا اينا اومدن پيشت انقده براشون ميخنديدي كه خودشونو از ذوق كشتن

ما از بد شانسي من 2 روزي هست كه سرما خوردم ديشب سپردمت به خاله تا برم دكتر اما وقتي بدون تو تو ماشين نشستم تا سر كوچه كه رفتيم زدم زير گريه اخه طاقت دوريت رو نداشتم نفسم

خاله هم ميگفت به محض رفتن ما تو هم شروع كردي به گريه كردن اما تا اومدم خونه اروم شدي قربونت برم كه وجود منو احساس ميكني

دوست دارم عشقم

بابايي كه از اداره جيم ميزنه مياد خونه ميبيندت و ميره و روزي هزار بار قربونت ميره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فلوريا مامان ديانا
11 آذر 91 13:45
سلام به مامان الهام و صد سلام به تياناي عزيز. خاله خيليييييييييييييييييييييييي ماهييييييييييييييي. مي گن دختراي شيراز خوشگل ميشن ها باورم نمي شد ولي حالا با ديدن تو باورم شده بازم كه دستمال پيچ شدي خاله!! الهام جون منم بعد زايمان هي سرما مي خوردم.به دكتر زنانم مراجعه كردم برام ويتامين نوشت. گفت همه خانوم ها بعد زايمان سيستم ايمني بدنشون ضعيف ميشه. شما هم يه سر به دكتر خودت بزن. ايشاله زود خوب شي. دختر گلمو ببوس.


سلام خاله جوني شما لطف داري
حالا باورت شد شيرازيها خوشكلن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟من يه مثالشم
مامان ساینا
11 آذر 91 13:46
عزیز دلم عشقم الهی فدات شم. خدا چقدر تو عزیزی و چقدر معصومی


ساينا هم خيلي نازه ماشالله .
از طرف من ببوسش
فرزندما
11 آذر 91 13:54
وای عزیزم چقد ناز خوابیده... انشالله خدا برات حفظش کنه...


انقده خواب الوده ،
ايشالله .
مامان سها
11 آذر 91 18:43
جیگر مبارکه قدمت
خیلی نازی
ایشالا همیشه زیر سایه پدر و مادر و در پناه حق باشی


ممنونم
ايشالله
آفتاب عالم تاب
11 آذر 91 23:30
خدا حفظش کند انشاالله براتون


مرسي عزيزم .
جز اين هيچي از خدا نميخوام
مامان وندا
13 آذر 91 1:42
آخی عزیزم....چه حس قشنگیه حس مادری...خوش بحال خودمون


اره واقعا
فكر نميكردم انقدر شيزين باشه
فلوریا مامان دیانا
13 آذر 91 22:36
باورم شد که خوشگلین ولی به پای تبریزی ها نمیرسین! الهام جان با اجازه و با افتخار لینکتون کردم.



البته كه تبريزيها خوشكلن .مامانم يه رگ و ريشه اي از تبريز داره و حسابي خوشكله.
ممنونم عزيزم .منم لينكتون ميكنم