تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

جشن سيسموني تيانا

1391/7/8 0:29
نویسنده : مامان الهام
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه زندگي

تنها بهانه خوشبختي ،روز با اميد بودن تو اغاز و با لذت وجود تو به پايان ميرسد و خوشبختي ما با حس بودنت به اوج ميرسد .

ديروز 7/7/91 روز جشن سيسموني تو بود تا اقا جون و مادر جون وسايلايي رو كه زحمت كشيده بودن و بهت تقديم كنن.

چند روزي كه اوضاع مرتب بودن خونمون ريخته بهم اخه صاحب خونه داره كمد ديواري برامون نصب ميكنه و از اونجايي كه خونه بهم ريخته بود جشن رو خونه مادر برپا كرديم ،نسبتا شلوغ بود و خيلي مراسم خوبي داشتيم .

اما از اونجا كه من نفس كشيدن هم برام سخت شده و نميتونم راحت باشم به كل فراموش كردم كه از وسايلهات عكس بگيرم و به خاطر اين قضيه اعصابم ريخته بهم .

تا كمد نصب شه وسايلا رو مياريم وبابا قول داده يه بار ديگه بچينه و عكس بگيره تا بذارم تو وبلاگت .

انشالله كه مباركت باشه و با دل خوش وتن سالم ازشون استفاده كني تياناي ناز و قشنگم .

البته زير سايه منو باباييت.

دوست دارم و براي ديدنت لحظه شماري ميكنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
8 مهر 91 1:16
سلام عزیزم
از صمیم قلب بهت تبریک میگم و امیدوارم که نی نی نازتو سالم به دنیا بیاری و دوران شیرین و لذت بخشی رو با نفست داشته باشی.
برای منم دعا کن عزیزم


ممنونم گلم منم ارزوي سلامتي تو و طه جونم رو دارم
محتاجم به دعات عزيزم
مامانی
8 مهر 91 4:51
مبارکههههههههههههههههه

قربون دخملی نازت


مرسي خاله جون
خدا نكنه
مامان وندا
8 مهر 91 10:48
ای وای من که گفتم عکس بگیری باز یادت رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اره متاسفانه يادم رفت
نایسل
11 مهر 91 12:59
ای وایییییییییییییی چقدرررر دلم میخواد ببینم سیسمونی شوو