تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

امان از مریضی

1392/11/10 19:05
نویسنده : مامان الهام
507 بازدید
اشتراک گذاری

الهی بمیرم مامان که مریضی نمیذاره یه اب راحت بخوری

دیروز ظهر بیحال بودی اما اشتهات خوب بود

دیشب توی خواب بیدار شدی و استفراغ کردی

واین روند ادامه داشت تا جایی که اسهال هم بهش اضافه شد

امروز بردیمت دکتر ظهوری و تشخیصشون ویروس بود

و عفونت روده .

شربت کوتریموکسازول رو باید تا شنبه بخوری و پودر او ار اس.

که متاسفانه پودر رو نمیخوری.

اشتهات کم شده و هر چی هم میخوری سریع میاری بالا.

برات بمیرم مامانی .دارم ذره ذره اب میشم.

خدا کنه زدتر خوب بشی عمرم.

برای خوب شدن دخترم دعا کنید.

پسندها (2)

نظرات (3)

الهه مامان سلما
10 بهمن 92 19:36
سلام مامانی چه دخملی داری....،خدا برات حفظش کنه سلمای من ۱۱ ماهست،داشتم تصور میکردم ۳ ماه دیگه که همسن تیانا بشه چقدر شیرینتر میشه نگران مریضی هم نباش،مطئن باش زود زود خوب میشه، حوصله کن، دوره اش باید بگذره به سلمای من سر بزن سلام الهه جون ممنون که سر زدی بهمون اومدم
فلوریا مامان دیانا
13 بهمن 92 10:02
الهی قربونت برم دلبرکم ایشاله زود زود خوب بشی عزیز دلم[لبخ ممنون خاله جون ایشالله
مامان امیرحسین جونی
13 بهمن 92 18:46
ای جانم عزیزم الهی ایشاالله زودی خوب شی دخمرک ناز خاله خیلی وقت بود نیومدم سر بزنم دلم برای دخملمون تنگ شده بود برات دعا میکنم زودی خوب شی فرشته کوچولوی نازم سلام خاله جون ممنون که اومدی ما هم دلمون تنگ شده بود