تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

درگيري اينروزها

1392/5/4 23:38
نویسنده : مامان الهام
417 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلام

عزيزم الان كه دارم برات مينويسم،ببين نشستي و داري بازي ميكني

يه چرت كوتاه هم زدي

تعجب ميكنم چرا تو بغلم نيستي اخه حسابي ماماني شدي و

حتي بغل بابايي هم نميري .بيچاره من كه با چه بدبختي به كارها ميرسم .

چند  روزي بود دنبال خونه ميگشتيم تا اينكه امروز موفق شديم يه خونه رو بپسنديم .

تو اين مدت خيلي شيرينتر شدي و با هر اهنگي چه شاد و چه ملايم سريع ميرقصي ،

از 2 روز پيش هم با اب دهانت بازي ميكني و دور دهانت رو پـر از تُف ميكني و يه ريز هم ميگي دَ دَ.

 روي زانوهات هم ميتوني وايسي و برقصي.

با پشت دستت هم ميزني روي دهانت و صدا در مياري و عشق ميكني .

عاشق تاب هستي و وقتي ميخوام از تاب بيارمت پايين

خودت رو ميزني به اون راه و  اصلا محلم نميذاري و سريع طناب رو ميگيري.

 تابت رو كه ميبيني سريع ميگي تا تا يعني تاب تاب

قربونت برم كه حرف هم ميزني.

از وقتي كه ميتوني بشيني و بازي كني بيشتر حمام رو دوست داري

 

تابي كه بابا واست خريده ،گيره لباسهاتو زدم بهش

 

وقتي اسباب بازيها تكراري ميشن

 

چه خوشكل  روي زانوهاتي!!!!!

يه خواب ناز خرگوشي

ببين كنار چشمت هم ناخنم خورده .معذرت ميخوام عزيزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا مامان طه
5 مرداد 92 10:13
ماشالا به گل دخملی حسابی شلوغ وشیرین شدىا. قربونت


ممنون چه شلوغي...............
الهام(مامان اميرحسين)
5 مرداد 92 15:51
سلام
آخي چه كيفي كرده تو حمام!!
كمك خواستي بگو بيام كمكت!!
ببوس جيگريرو كه دلم بد براش ضضععف رفت!!


ميبيني تو رو خدا ............
ممنون بيا باهام بازي كن خاله كمك نميخوام
مامان ساینا
6 مرداد 92 17:29
عززززززززززززززززززززززززززززززیز دلم الهی من فدات شم تو کی اینقدر بزرگ شدی خاله جونی
چقدر ناز و خوردنی شدی
قربونت برم الهی چقدر عکسات قشنگ شدن عزیز دلم 10 بار بیشتر نگاشون کردم سییییییییییییییر نمیشم آخه قربونت برم
میگم الهام جون بَک گراند عکس اولی هم که نی نی وبلگِ
دوووووووووووستون دارم


خاله جون همون وقتي كه شما رفتين و ازتون خبري نبود من بزرگ شدم .هي ميگفتم بيايد دلم تنگتونه ،اما محل نميذاشتين.
مامان ساینا
6 مرداد 92 17:30
راااستی قالب وبلاگتم خیلی خییییلبی قشنگِ دستت درد نکنه


خواهش ميكنم