تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

ماندني تريني+اخرين عكسهاي 91

1391/12/29 16:50
نویسنده : مامان الهام
314 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همين روزها بود كه درگير خونه تكوني بودم .

متوجه ضعف و خستگي ميشدم اما بيخيالش بودم.

تا اينكه 27 اسفند با يه تست حاملگي و ازمايش خون متوجه حضورت شدم قربونت برم .

نميدوني كه چقدر غافلگير شدم،بابايي از من بدتر بود .شوك عجيبي بهمون وارد كردي ناناز من .

اما امسال با وجودت كه الهي من قربون لحظه به لحظه ات برم

حال و هواي ديگه اي داريم و با قدمهاي كوچيكت داريم به استقبال بهار ميريم .

خدا رو هزاران هزار بار شكر.

از خدا سلامتي و موفقيت روز افزون رو برات ارزو دارم.

ماه هميشگي اسمونم تابيدنت را از من دريغ نكن.

اولين بهارت مبارك

اينم از عكسها:

معذرت ميخوام ،اما ميخواي كار خرابي كني.

 

اولين جشن عروسي (رضا پسر عمو رحمانِ خودم) كه رفتي 25 اسفند ماه

از حنا بندون اومده بوديم.

 

بازي با لپ تاپِ بابايي

 

كاهو خورون .نوش جان

نهيبم ميدي لباساتو بپوشم


اينجا هم كه خوشكلِ مامان شدي

قررررررررررربونت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صبا
29 اسفند 91 10:07
دردونه ی نازم اولین بهارت مبارک قندعسلم
هزارتا مااااااااااااچ


مرسي بهار شما هم مبارك
ني ني خودت ايشالله
صبا
29 اسفند 91 10:28
الهیییی من فدای نفسات دلم خیلی واسه تو ومامان جونت تنگولیده کوچولوی دوست داشتنی من


ما هم دلمون هوااااااااارتا تنگ شده برات خاله جوني
مامان فرشته کوچولو
29 اسفند 91 23:12
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده روز و شب
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

((سال نو مبارک ))




سال نو شما هم مبارك
مامان فرشته کوچولو
29 اسفند 91 23:14
چه عکسای خوشگلی چه دخمل خوشگلتری تیانا جونم اولین بهار زندگیت مبارک گلم الهی که همیشه لبات خندون باشه میبوسمت از راه دور


ممنون چشمات خوشكل ميبينه
با شما ،و ني ني خودت عزيزم
الهام
30 اسفند 91 18:53
سلام سلام سال نوتون مبارک من اولین کسی ام که تو وبتون سال نو رو بهتون تبریک میگم!نه؟؟؟ بوووس عیدانه برا جفتتون