تيانا عمر مامان و باباتيانا عمر مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

تیانا عمر مامان و بابا

دخترم روزت مبارک

1393/6/7 8:46
نویسنده : مامان الهام
1,881 بازدید
اشتراک گذاری

اول ذي القعده ،مصادف با ولادت حضرت معصومه ،و،روز،دختر بر همه ي دختراي باباها و مامانها مبارک،يکي يکدونه ي من روزت مبارک ،اين دومين ساله که من از اين نعمت بهره مند شدم ،خدايا شکرت. يه بسته سوزني گل و يه بسته پازل ستاره ،هديه روزته ،که خودت اتخابشون کردي و حسابي باهاشون سرگرم ميشي

.اما ناز دونم به زبون شيرين خودت ،چشم چشم دو ابرو رو ميخوني ،البته از هر مصرع يه کلمه رو ميگي ک دوست دارم بخورمت.اينجوري: چوب چوب ابله ، اينم ...،دس دس تو تا پا ،اندشتا جيبابا ،اشنده ،بي رنگه .واي عاااااشقتم

.اونروز،رفتي لباس بذاري لباسشويي که پودر رو ريخته بودي تو جاپودري که لباس بشوري،

خودت کارتهاتو مياري و تند تند مرور ميکني و ميذاري زير قالي،

خودت دمپايي ميپوشي و ميري پاتين،پارکينگ.وقتي خوابت مياد ،ميري رو تختي رو کنار ميزني روي تخت ميخوابي و صدام ميکني ،تا بيام کنارت.جديدا بهم ميگي :مامان جون،قربون زبونت بشم

.بولوس،برس مياري تا موهاتو صاف کني.جواب سوالامو اينجوري ميدي ،که اسمت چيه ،چند سالته؟؟؟؟؟  نانا علزاده ، دو سال.کلمات :گربه ،تت،کت . هاپي : داد ،داگ، ماشين: هال،کار ،توپ بال ،ماهي تيش ،فيش رو ياد گرفتي . دفتر و مداد رنگيهاتو که مياري ،دستاتو ميذاري و ميگي که دستتو بکشم.

 

 

داري ني ني ميپزي

 

دختر ورزشکارم

 

 

 

 

 

اين دو تا هم عکساي اتليه ات هستن ،که يک سال و هشت ماه و پانزده روز داشتي.درست يکسال بعد از اولين اتليه اي که رفتي.

خداي من باران تکراري نميشود ....

هر وقت ببارد دوست داشتنيست.

تو براي من باراني........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان مبینا
7 شهریور 93 9:00
سلااااااااااااام.چه دخمل نانازیاز طرف من ببوسشروز دخملی هم مباررررررررک به منم سر بزن
مامانی امیرحسین جونی
10 شهریور 93 1:17
جیگر این دختر ورزشکارو برم من چه عینک دودی ام زده